Gå til innhold

Hvordan monterer man powerknapp?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fytte katta, koster den 49kr nå? Husker den fra ljudia katalogene for en del tid siden kostet den oppimot 200kr om ikke mer...

Bryteren blir "reset"a når du tar igjen dekselet....

Når/om du kobler den inn så husk å slå den av før det har gått 5sek ellers slår maskinen seg av...

Lenke til kommentar
Fytte katta, koster den 49kr nå? Husker den fra ljudia katalogene for en del tid siden kostet den oppimot 200kr om ikke mer...

Når/om du kobler den inn så husk å slå den av før det har gått 5sek ellers slår maskinen seg av...

Hva søren har dette med saken å gjøre?

Lenke til kommentar

Den der er ikke egnet til powerknapp da den er monostabil (mener at det er det det kalles), det vil si at den går ikke tilbake til utgangspunktet som skal være åpen og hvis den ikke gjør det vil ikke maskina di starte... Det er ikke verre enn å vippe den tilbake til utgangspunktet, men allikevel...

Lenke til kommentar

Håper for din skyld at du fikk noe mer utav det enn du gir inntrykk av...

Lenke til kommentar

Håper for din skyld at du fikk noe mer utav det enn du gir inntrykk av...

Jeg blir ikke så mye klokere av å få høre at den kostet 200 kroner for et år siden. :dontgetit:

Lenke til kommentar
leste du i heletatt posten hans ? han skrev noe mer en 200kr greiene da :S

Jo, jeg leste hele innlegget! :whistle:

For å få dette mer forståelig for visse personer her så er topicen "Hvordan monterer man powerknapp" og ikke "hvordan virker en powerknapp"

Ser du forskjellen? :ermm:

Lenke til kommentar

Hmmm... Føler at vi snakker til en "pappas penger er mine penger, og jeg vet bedre enn deg" person...

Hmmm... Noen ganger skulle disiplin og folkeskikk vert et eget fag i skolen, når drittunger på 14år går rundt og slenger med leppa og tror de er noe... Har ikke fått hår på knaggen engang...

Edit: fjernet noe jeg fant ikke passende....

Endret av icer
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...