phax Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 hei, visste ikke helt hvor jeg skulle poste denne men havna nå her.. det jeg lurer på er om man kan brenne bilder på dvd plater for å se på en "vanlig" stue dvd spiller? vet man kan gjøre dette med cd plater når man brenner i vcd/svcd format.. men ikke funnet ut hvordan dette gjøres med en dvd plate. er far min som setter pris på denne funksjonen og han klager på meg for at jeg ikke kan fortelle han hvordan det gjøres med en dvd plate. bruker nero express nå, enkleste programmet å lære bort! er det mulig å gjøre dette med nero express? Lenke til kommentar
kvase Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 (endret) selv bruker jeg nero til akurat de tinga der. lag dvd bildevisning artig løsninger kan implenteres i visningen alt fra musikk til tekst og hvordan bildene vises frem. det fines brukermanualer på svensk til nero finner det på nettsia dems Endret 6. oktober 2005 av kvase Lenke til kommentar
phax Skrevet 7. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2005 takker og bukker! skal se om jeg ikke finner ut da.. Lenke til kommentar
olear Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Hvis DVD-spilleren støtter JPEG så er det bare å brenne DVD/CD'en på vanlig måte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå