iNtensimilla Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Jeg har 4 .tmp filer på pcn som jeg ikke får slettet. Grunnen til at jeg la merke til de var at Norton One Button Checkup ikke fikk fjernet de. Ikke manuelt, med CCleaner eller Eraser heller. Hva kan jeg gjøre? Jeg tror også at det er disse som gjør at jeg må "reparere" internett tilkoblingen hvert 10. minutt.! Jeg finner ikke noen prosess til disse filene heller... Hvilket program kan jeg bruke, som går forbi alle hindringer, til å slette disse filene? Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Last ned boot-disk for windows 98 og start opp maskinen med den. Så får du finne filene og slette dem i DOS. Lenke til kommentar
bobafett Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Det finnes et program som heter noe sånt som "who lock me". Med dette programmet kan du sjekke hva som blokkerer for sletting. Lenke til kommentar
Foe_of_Good Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Prøv Dr.Delete Gratisprogram ( www.download.com ) som lar deg søke etter filene som skal slettes, så kjører du en omstart og programmet ordner resten. Veldig enkelt og effektivt ! Lykke til. Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 8. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2005 Takk for svar, skal prøve straks jeg kommer hjem i morra... Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 9. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2005 Prøv Dr.DeleteGratisprogram ( www.download.com ) som lar deg søke etter filene som skal slettes, så kjører du en omstart og programmet ordner resten. Veldig enkelt og effektivt ! Lykke til. Har du link? Fant den nemlig ikke på download.com Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 9. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2005 (endret) Det finnes et program som heter noe sånt som "who lock me". Med dette programmet kan du sjekke hva som blokkerer for sletting. Hvor kan jeg laste ned dette programmet? Endret 9. oktober 2005 av Eirik_FS Lenke til kommentar
Tåkelys Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Prøv unlocker: http://www.softpedia.com/get/System/System.../Unlocker.shtml Helps delete locked files with error messages like:- Cannot delete file: Access is denied - There has been a sharing violation. - The source or destination file may be in use. - The file is in use by another program or user. - Make sure the disk is not full or write-protected and that the file is not currently in use. Lenke til kommentar
Foe_of_Good Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Oops... Beklager, my bad, mente å huske at den lå på download.com... Men her har du linken, programmet har i alle fall vært til stor nytte for meg ! http://www.docsdownloads.com/Tier1/dr-delete.htm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå