Gå til innhold

compaq v900 skjerm som hyler!

thamule

Anbefalte innlegg

Har en compaq v900 19 tommers crt skjerm. Problemet mitt er at den begynner å pipe intenst ei stund etter at eg skrur den på. Pipinga er forferdelig og, gir seg etter ei stund. Men viss eg går inn og endrer oppdateringskrekvensen enten opp eller ned, så gir pipinga seg. Ka kan dette komme av? og kossen får eg fiksa det? :(

Kjøpte skjermen på qxl, og fikk 3 måneders garanti,.. Førsteinntrykket var at skjermen såg eldre ut enn den oppgivelig var(1,5 år). kanskje dette går ann å sjekke?

Problemet med pipinga var ei stund før garantien gjikk ut, men det var bare av og til så eg ga faen, men nå er den ofte og svært irriterende.

Noken som har råd til en stakkar?

EDIT: det var visst 3 måneders garanti i stede for 6.

link til skjerm

Endret av blaster88
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

PÅ min skjerm spiller det ingen rolle kossen frekvens eg kjører på... så lenge eg bytter fra den frekvensen som var valgt etter forrige gang den var brukt, så slutter vanligvis pipingen til slutt, men dette er da forferdelig dårlig av en skjerm som skal vere 1,5 år.

Er det noken me nokre gode ideer? lurte også på om det var mulig å sjekke om skjermen virkelig er 1,5 år gammel.

Lenke til kommentar

Nei, pipinga forekommer som regel 50% av gangene den blir skrudd på. Det er så berre å endre oppløsningen eller frekvensen og da slutter pipingen...

Dette er selvsagt forferdelig irriterende, og for mine foreldre som eg kjøpte skjermen til blir dette for tungvint. det må da finnes en løsning på dette??!!

Endret av blaster88
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...