ilpostino Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 noen som kan anbefale noen gode tutorials på vannkjøling? Har P4 NortWood, noen anbefalinger til vannkjølingsett jeg kan kjøpe til dette? Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Hmm, hva ligger budsjettet på? Lenke til kommentar
Chevelle Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Swiftech vannkjølingssett barebone Swiftech STORM Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 8. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2005 Hmm, hva ligger budsjettet på? vet ikke helt for å være helt ærlig.. såvidt jeg har skjønt så koster slikt endel... så opp til 2500... Lenke til kommentar
tbend Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Den har jeg... Ligger på 48grader Load @ 4Ghz Prescott, da er også GPU lagt til i kjølinga! http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=MISTWCKIT04 Lenke til kommentar
kapstad Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 jeg ville gått for "tbend" sitt forslag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå