kakemonster7 Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 (endret) Fikk noen sanger tilsendt på msn ista, men får ikke åpna de... Kommer opp sånn feilmelding i sikkerhetsgreier elns... Filene ligger helle ikke i mine motatte filer... de er ikke skjulte eller noe sånt.. de er bare ikke der... Noen som vet hva som kan være problemet? Edit: Her er feilmeldinga Endret 6. oktober 2005 av azzman Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 hvis du hadde søkt på forumet så hadde du sett at dette er tatt opp flere ganger før. Når du mottar en sang,så går du i mine dokumenter/mine motatte filer og spiller den av derfra,da vil den ikke forsvinne, men hvis du trykker på linken i msn vinduet så vil XP av en eller annen grunn slette den. Lykke til Lenke til kommentar
wil Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Tja, jeg ser en anna feil å jeg. Du ser at fila er i wma format? dette kan skape problemer. Kanskje problemet også ligger i at du ikke får spilt av wma filer. Siden at du allerede har mottat fila så kan ikke problemet være i MSN iallefall. Du skal normalt måtte patche MSN for å kunne ta i mot sanger og diverse annet rask, men siden at du nettopp har motatt en sang så er nok dette gjort. Hvilken spiller prøver du å spille den av i da? Lenke til kommentar
kakemonster7 Skrevet 7. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2005 Dette var bare en av de... De andre er .mp3 format... Prøver å spille av i Winamp... @Propaganda: Prøvde også å bare spille den av rett fra mine mottatte filer, men de n var borte... Eller.. den ligger ikke i den mappa, selvom jeg lot være å prøve å åpne den fra msn... Lenke til kommentar
Scatch Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Du må IKKE trykke på "Åpne" i Messenger-vinduet. Da kommer den meldingen. Etter at du har motatt en sang må du åpne den fra der den legger seg (f.eks Mine motatte filer) Lykke til! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå