Radi Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Jeg lurer på hvor man får tak i spesielle og skjeldene del til vann kjøing som kommer rør e.l osv... Og andre forskjellige deler. Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 baderoms forettninger og rørleggere.. biltema og clasern skulle dekke det meste av slike ting... Lenke til kommentar
Radi Skrevet 7. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2005 Okey. Takk! Skal ta en titt der. Lenke til kommentar
Radi Skrevet 7. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2005 Fant noe som ser ut som akuratt det jeg leter etter. På Clasohlson fant jeg noe crør greier som ser chroma ut. Perfekt! Rør diameter inni 10mm, Helle røret er 15mm. 219,- for 5m Det holder i massevis. Litt dyrt kansje, menmen. hadde tenkt å chrome og sånt jeg, så da slipper jeg det. Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 tøfft, chroma "slanger" i vannkjølinga har du noe imot at jeg stjeler den ideen? den var jo bare hel rå Lenke til kommentar
Radi Skrevet 8. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2005 Neida, Det gjør ikke noe det. Når du har gjort det. Legg ut litt bilder og sånt her da. Tips, triks osv... Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Neida, Det gjør ikke noe det.Når du har gjort det. Legg ut litt bilder og sånt her da. Tips, triks osv... kan gjøre det.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå