Gå til innhold

Oppgradere til større Lian-Li? Råd&Tips?

Anbefalte innlegg

Har fortiden et Lian Li 6077BUSB som begynner å bli litt trangt.

Jeg har fullt opp de fleste PCI slottene og den medfølgende HD ramma.

Av hardware verdt på nevne har jeg 1 raptor og 2 seagate disker (73/200/200), x800pro, og AMD64 3500+

Grunnen til at jeg vil ha større er at jeg vil ha ting mer stille... (vannkjøling?)

Og bedre plass= bedre luftgjennomstrømming, sant?

Og kansje i fremtiden en liten server? :hmm:

Det jeg foreløpig har sett meg ut er storebroren til det jeg har nå, 7077B. er det noen som har erfaringer med dette? Terminske egenskaper? Støy? Muligheter for demping?

Setter pris på alt av forslag! Men må være stilrent og aluminium. Og rundt samme prisklasse som 7077....

Her er noen bilder av hva gutten har lyst på... :D

GELI_047_1g.jpgGELI_047_2g.jpg

GELI_047_3g.jpgGELI_047_4g.jpg

Endret av Zepticon
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-52Y1nIV0tv

Jeg ville anbefalt storebroren til V1100 nemlig V2100. Den har det du trenger og gode termiske egenskaper. I tillegg har den en ekstra dør som gjør det lille ekstra for å dempe støy. Pent er det også! Dessuten synes jeg den er bedre enn 7077 med tanke på layouten, men en smakssak sikkert.

Lenke til kommentar

Har selv PCV-2000B, et nydelig fjell av et kabinett...

Massevis av plass, 12 disker, 4 separate rom for enkel kjøling, 7 brønner mm.

Ja det er digert, men det er ikke så ofte jeg flytter PC'en rundt. Kvaliteten er topp og finishen er upåklagelig. Om det er vært prisen på 2450,- må man jo selv bestemme, men jeg valgte det fordi designet er tidløst, kan bygges masse ut og det var meget lett å vannkjøle.

La ut noen bilder på en annet tråd, der en bruker hadde moddet et PCV 1000, lillebroren til 2000

http://forum.overklokking.no/index.php?showtopic=474055

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...