Zepticon Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 (endret) Har fortiden et Lian Li 6077BUSB som begynner å bli litt trangt. Jeg har fullt opp de fleste PCI slottene og den medfølgende HD ramma. Av hardware verdt på nevne har jeg 1 raptor og 2 seagate disker (73/200/200), x800pro, og AMD64 3500+ Grunnen til at jeg vil ha større er at jeg vil ha ting mer stille... (vannkjøling?) Og bedre plass= bedre luftgjennomstrømming, sant? Og kansje i fremtiden en liten server? Det jeg foreløpig har sett meg ut er storebroren til det jeg har nå, 7077B. er det noen som har erfaringer med dette? Terminske egenskaper? Støy? Muligheter for demping? Setter pris på alt av forslag! Men må være stilrent og aluminium. Og rundt samme prisklasse som 7077.... Her er noen bilder av hva gutten har lyst på... Endret 6. oktober 2005 av Zepticon Lenke til kommentar
Gjest Slettet-52Y1nIV0tv Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Jeg ville anbefalt storebroren til V1100 nemlig V2100. Den har det du trenger og gode termiske egenskaper. I tillegg har den en ekstra dør som gjør det lille ekstra for å dempe støy. Pent er det også! Dessuten synes jeg den er bedre enn 7077 med tanke på layouten, men en smakssak sikkert. Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 7. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2005 Jo.. Sant at det har et bedre layout, men det koster også da 1000kr over budsjettet Lenke til kommentar
Gjest Slettet-52Y1nIV0tv Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Sattan -så ikke på prisen, men hvis det er sååå dyrt ville jeg si at 7077 er bedre value for money. Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Veldig fint det kabinettet der ja. 7077 altså. Men må dessverre si at jeg liker de Lian-Li kabinettene med dør bedre. Jeg elsker store flater med børstet stål/aluminium. Lenke til kommentar
hemsedal Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Har selv PCV-2000B, et nydelig fjell av et kabinett... Massevis av plass, 12 disker, 4 separate rom for enkel kjøling, 7 brønner mm. Ja det er digert, men det er ikke så ofte jeg flytter PC'en rundt. Kvaliteten er topp og finishen er upåklagelig. Om det er vært prisen på 2450,- må man jo selv bestemme, men jeg valgte det fordi designet er tidløst, kan bygges masse ut og det var meget lett å vannkjøle. La ut noen bilder på en annet tråd, der en bruker hadde moddet et PCV 1000, lillebroren til 2000 http://forum.overklokking.no/index.php?showtopic=474055 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå