Gå til innhold

Militær Jan's eventyr

Nissen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Heh, det minner meg om humoren til små tøffe 10åringer i en badstu. Har ikke sett noe så dårlig siden Steven Seagal-filmen som går på TV akkurat nå.

5174350[/snapback]

Takk for svaret. Kan vel kansje prøve å sikte på en eldre målgruppe. Jeg prøve å holde humoren enkel og dårlig. Ihvertfall det Militer Jan sier selv. Siden han er dum.

Hvis man ser vekk ifra skrivefeila og norskferdigheten. Bare ser på historien. Så kan det faktisk minne om nok en dårlig Steven Seagal film ja. Men igjen, Steven Seagal er jo så dårlig at det er bra.

Jeg er dønn seriøs når jeg sier jeg ble lei meg av å lese første historien. Makan til piss...

5174919[/snapback]

Oisann, beklager. Det er meiningen det skal være piss. Men ikke at folk skal bli leie seg. I stede for å være lei, tenk heller på hvor drit jeg er i hodet. Og hvor lite håp det er for meg. Så slipper du å være lei.

Sånn ellers så er jeg åpen for mer ris hvis noen andre havner over trådene og leser driten. Hvis du aldri har lest det før så begynn på episode 1.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Den første episoden var ikke noe særlig, og jeg hang meg for mye opp i skrivefeil og cs-spoofs, men etter andre episode var jeg hekta.

Uansett kvaliteten, klarte jeg ikke å slutte å lese og ser nå frem til neste epiode...

MilitærJan rocker balle ^^

anbefalte ham til et par eks-CS-nerder, nå kompisser også, de lo seg skakk ^^

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...