Gå til innhold

Militær Jan's eventyr

Nissen

Anbefalte innlegg

Anbefaler alle å gå inn på Neocen og lese historiene om Militær Jan.

Meget bra og svært morsomt lesestoff for alle sammen :D

Hver forumpost på den linka siden er en ny "episode" med Jan og hans fantastiske eventyr. Anbefales å begynne å lese den første, som da er den nederste.

Mvh Nissen

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jan tenker; "forbanna møkka politi" i det kan skyter av en par runder opp i luften, bare slik naboen skal vite hvem som bestemmer.

Jan får enda et kult arr i ansiktet.

Jan springer til speilet for å sjekke ut det nye såret. Mann som han er(?) så springer han over til naboen og stjeler salt til å hive i såret.

"FUCK YEAH" tenker han

Hvordan har du det?! ÅNEI! Jeg drepte deg nesten med min splitter nye Long Range Rifle L115A1*!

Tom er drit-død og ruller ned fjellskråningen.

"EID!" brøler Jan.

Jan hopper inn postbilen og krasjer den i naboens splitter nye Fiat Uno.

hyler Jan og river det ene øyet ut av hodet på bussmannen. Bussmannen hyler ”MONO VISION!!

Jan’s overflod av nåde slår inn, så kan går bort til vraket og planter kniven et par ganger i hodet på hver passasjer.

Han river av seg skjorten og blotter mer muskler en det som finns. Han river frem kniven, som er full i blod og hjernemasse og brøler: ”ØØØØØØØØØØØØL!!

Jan tar frem kniven og snitter seg litt i hånden, smører det utover veggen og brøler ”ØØØØØØØØL!!”.

Naboen til Jan har nemlig brann-skrekk, noe Jan har delvis skyld i og banker han daglig for

"SNUT ER UT" i øret hans. Politi betjenten stokker så jævli at han skyter og dreper en kollega og to sivile. "HAHA, n00b purk" sier Jan idet en tredje politimann legger han i jern.

"Og dere kommer FAEN ikke denne vei heller!" Freser Jan tilbakers.

"Camper!" Sier en av agentene.

Seriøst det beste jeg har lest på lenge :D

Lenke til kommentar
finner faktisk folk dette morosamt?

tror dette er første gangen jeg føler avsky her...

Føler mer avsky for sånne som deg som sitter og rakker ned på andre folks humor. Jeg har sendt linken litt rundt på msn og fått veldig god respons. Bare for at du ikke har samme humor som oss, trenger du vel ikke sitte og klage over vår humor. Hva med å gå forbi tråden i stillhet?

Svart humor er den beste humoren synes nå jeg så det er lenge siden jeg har ledd så mye som dette her

Endret av GrandMa
Lenke til kommentar
finner faktisk folk dette morosamt?

tror dette er første gangen jeg føler avsky her...

Føler mer avsky for sånne som deg som sitter og rakker ned på andre folks humor. Jeg har sendt linken litt rundt på msn og fått veldig god respons. Bare for at du ikke har samme humor som oss, trenger du vel ikke sitte og klage over vår humor. Hva med å gå forbi tråden i stillhet?

Svart humor er den beste humoren synes nå jeg så det er lenge siden jeg har ledd så mye som dette her

jeg har like svart humor som satan selv, men det der er faktisk en av de tingen man ikke kødder med!

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 4 uker senere...

Føler trang til å "forsvare" meg her. Men det blir bare feil.

Et par fakta opplysninger duger kanskje:

Hovedpersonen heter faktisk "Militer Jan". Det er navnet hans, og kan ikke skrives på andre måter.

Det at jeg prøver for hardt tar jeg som et kompliment. Siden jeg skriver en episode på <30 minutt.

Ang. skrivefeil o.l så gir jeg faen. Trykker ikke preview engang. Setter meg ned og vedlikeholder touch'en noen minutter og trykker post.

Så gl-lololololol-fag til alle dere som drog frem ordboken og fant noen skrivefeil o.l

Har kommet et par nye episode btw...

http://www.neocen.com/index.php?page=mjan

Jeg er 100% klar over at skriveferdighetene er lang ute i jungelen fra en forfatters pow.

Kom gjerne med spesifik ris og ros. Slik jeg kan finne ut hvilke målgrupper jeg (ikke) når.

Endret av Militer Jan
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...