Bytex Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Hei! Har noen her vært i London noen dager og kan anbefale en/noen billige plasser å bo? Hotell blir litt stivt når det er snakk om mere enn fredag-søndag. Hvordan er priser på ungdomsherberge? Fins det noen side som tar for seg turist-info som billige steder å bo, ting å se på osv? Lenke til kommentar
mushi Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 fant noe greier her blir billigere jo lengre ned på siden du scroller. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Vertsfamilie, eller sånne småmotell er fine! Koster null og niks.. Bare søk på google, det jeg gjorde.. "Travel London" et eller annet.. Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Ungdomsherberge er nok det billigste. Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Finnes mye billig i Bayswater område. Både hoteller og ungdomsherberg. Prøv denne: http://www.hostelbookers.com/ Lenke til kommentar
the_lynx Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Hvis du skal bo billig i London lønner det seg med herberger, men regn med lav standard. Rommene kan være små, møkkete og gamle... Som sagt er Bayswater området rolig og greit, men sjekk også ut Earl Court området. Klikk innom dinlondonguide.no for gode tips! Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Hvis du tar undergrunnen 10 min ut av London finner du mye billig. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2005 Takker for alle tips, skal gi tilbakemelding til søstra mi som jeg skal reise med Lenke til kommentar
hageby1 Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 anbefaler Piccadilly Backpackers, billig plass 200 meter unna piccadilly circus. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Jeg sitter for øyeblikket på Quality Crown Hotel, rett ved Paddington Station. Hotellet er nylig pusset opp, og det anbefales på det sterkeste! Hotellet ligger 800m fra Hyde Park og 1,5km fra Oxford Street. Billig er det også. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Var det ikke et flyselskap som begynnte å starte hotell også? Bittesmå rom uten vindu med plass til ei seng og et bittelite bad? Husker ikke helt hva det heter, men de har visst et i London. Priser fra 7£ per natt. Jet het det kanskje? Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Uten at jeg vet noe om det, så er det nok Easy Jet som har gjort det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå