Gå til innhold

Invalid CD-Key Battlefield 2

Anbefalte innlegg

Sikkert dumt av meg å legge denne posten her.. men har virkelig Prøvd allt. har veldig god erfaring med svar på hw-forumet så jeg prøver bare for å ha prøvd Allt.

har kjøpt meg BF2 nå det virker kjempebra helt til jeg installerer den nyeste patchen jeg må ha

Patch 103.exe

For det føsrte vil ikke patchen installeres det kommer en error melding.. (det viser seg at veldig mange har det samme problemet ettersom jeg søkte om problemet på nett) fikk til slutt en løsning på det.. Det var å installerer patchen Manuelt ved hjelp av "Ledetekst" da dette var gjort kom det virkelige Problemet mitt!

Når jeg skulle starte BF2 nå så viser deg seg at CD-Keyen min er invalid..

lette opp dette på nett også og fant ut at altfor mange andre har det samme problemet.. men ingen har svaret:( har sett mange lure forsøk fra forksjelige guruer men ingenting har vist seg å fungere..

Så hvis noen vet svaret på dette og tilfeldigvis er her nå.. så er jeg verdens heldigste person..

Hvis ikke beklager jeg at jeg poster dette her!

beklager !

mvh Caroline

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Off-T: Skulle kanskje vært posta i spill-delen av forumet, moderator kan sikkert flytte...

On-T: Kan du ikke bare returnere spillet til butikken og si at du vil ha en ny? Det var hvertfall en kjent ting før at man kunne snike til seg disse aktiverings kodene i butikken før, kanskje det er noe slikt som er skjedd. Kan du jo samtidig si ifra at de må sperre den kontoen også..

Hmmm...

Kanskje du bør kjøpe spillet! :thumbup:

...har kjøpt meg BF2 nå det virker kjempebra helt til...

Edit: sleiping med den navnet [GDI]Raptor... :p

Endret av daniel_984
Lenke til kommentar

Har hatt masse problemer med dette selv. Etter masse forsøk på det ene og det andre valgte jeg og reinstallere, på en brukerkonto uten ÆØÅ i brukernavnet (noe min normale brukerkonto har). Installerte, installerte patchen og kjørte spillet.. Fungerte perfekt!.. Jippi.

Logga inn i min normale brukerkonto, med Ø i brukernavnet, prøvde igjen - Invalid CD key. Logga inn i alternative brukerkontoen _uten_ ÆØÅ i brukernavnet - og det fungerte helt fint igjen...

At en såpass stor bug slipper forbi Q&A testene hos Dice/EA er for meg helt sinnsykt. Men ok. Det du kan gjøre er og høyreklikke på Battlefield 2 ikonet du bruker til og starte spillet, og velg "Kjør som.../Run as..." og velg og kjøre spillet med den brukerkontoen UTEN ÆØÅ i brukernavnet, så slipper en og skifte brukerkontoer hver gang en vil spille i det minste...

EDIT: Den siste løsningen fungerer ikke hos meg, leste en plass at det skulle fungere, men virker ikke sånn alikevel.. Jaja.. /cheer @ EA/DICE

Endret av bidz
Lenke til kommentar

Det jeg har gjort nå=)

Sletta spillet, gikk på brukerkontoer og endra navna på den ene kontoen jeg hadde som seff hadde "Å" i seg =)

Prøvde å patche (men patchen pakker seg jo automatisk ut i Documentsandsettings/"den brukerkontoen med "Å"/

Så jeg kopierte patch-filene ut og la dem i en temp mappa.. Patcha så manuelt med Ledetekst.

Starta spillet nå og prøvde og logge inn på en server

MEN... Not Valid CD-Key :(

Lenke til kommentar

Har du testa dette:

SOLUTION:

1. Start the patch (no this is not a reinstall - keep reading)

2. Select your language

3. At the "welcome-screen", do not proceed!.

4. Keep the patch-window open and go to your start menu, select "run".

5. Write %temp%

6. Enter the folder {alot-of-digits-and-letters} and proceed to a a folder with a similar name. For example:

{03A9E526-2B99-4AF2-BC50-D26A2CFB516D}\{F317E784-F31C-4F26-A610-2D7BD89FEC5F},

7. Double click BF2CDKeyCheck.exe (eg tok å doobelt klikket filen der jeg hadde installert det og, bare for sikkherhetskyld)

8. You won't notice anything at this point.

9. Now your CD-KEY troubles are over (worked for me).

Har ikke brukt denne metoden (jeg reinstallerte spillet fra scratch), men det har funka for mange :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...