ikkeeksisterendebruker Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Hei... Jeg skulle gjerne ha klokka min Intel Pentium 4 560j prescott 3.6 ghz opp til 4 ghz ,men som sagt så sperrer alle merkevare prdusentene bios på pc'ene så hvis noen vet om et annet program jeg kan bruke ?? Har prøvd clock gen men det støttet ikke hovedkortet mitt ASUS PTGD1-LA Lenke til kommentar
MindZlave Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Trur nok du må bytte hovedkort jah... Lenke til kommentar
ikkeeksisterendebruker Skrevet 7. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2005 fins det ingen andre programmer ? Lenke til kommentar
Sweet Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 som oftest er det låst fra produsent sin side, og disse er praktisk talt umulige og få opp. eventuelt kunne du ha prøvd og bytte bios (ikke spør fordi jeg vet ikke ) så jeg ville ha skaffet meg nytt hovedkort ja mvh Sweet™ Lenke til kommentar
ikkeeksisterendebruker Skrevet 7. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2005 (endret) men da er vel all HP dataen fortsatt lagret på harddisken og det kan vel sperre hk eller ? men også noe annet jeg har hørt er at delene til merke dataer ikke passer andre deler ? og helt til slutt... hvis jeg kjøper nytt HK så trenger jeg ikke installere noe på nytt, bare bytte HK og skru på maskina ? Endret 7. oktober 2005 av **Tim** Lenke til kommentar
gobeinet Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 du må nok formatere pc'n også. Måtte jeg iallefall Lenke til kommentar
Sweet Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 om du kjører windows xp, så har den en sånn innebygd sjekker. som gjør at om du bytter ut f.eks cpu og harddisk, må du installese win xp på nytt, men hvis du bare bytter CPU så må du ikke.. jeg leste om dette i Komputer for alle eller no, der sto det en hel liste, men jeg ville forberde meg på og måtte installere win på nytt... just in case Mvh Sweet™ Lenke til kommentar
MindZlave Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Hvis du bytter til ett annet hovedkort med samme brikkesett som det du har nå så kan det hende du er heldig og slipper, men det er ikke akkurat en stor sjangs for det... Lenke til kommentar
ikkeeksisterendebruker Skrevet 9. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2005 da blir det vel ingen klokking da Lenke til kommentar
Sweet Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 beklager tim. vi føler med deg Lenke til kommentar
Damination Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 hp er nokk ikke laget får den type pc bruk ! er nokk mere en standard kontor pc ! Lenke til kommentar
Sweet Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 nja.. kan nok diskuteres. broren min har en sånn av de gaming pc'ene til dell . XPS 700 eller no. ikke av de nyeste men den funker til hans behov. jeg satt og lekte meg litt med Clock Gen og diverse andre OC programmer, den gikk et lite stykke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå