TST Skrevet 18. august 2002 Del Skrevet 18. august 2002 Den taktiske førstepersonskyter-sjangeren blomstret for alvor da Red Storm for noen år siden lagde Rainbow Six. Også denne gangen har Red Storms designere hatt en Tom Clancy-roman på sengekanten under utviklingen. The Sum of All Fears er en light-utgave av Ghost Recon og er myntet på et bredere publikum. Både gameplay, vanskelighetsgrad og pris er forandret drastisk. Les hele omtalen Lenke til kommentar
El_PoLLa Skrevet 19. august 2002 Del Skrevet 19. august 2002 jeg synes spillet fortjente mere enn 3, firefight's på alle brettene og 1v1 på lan på små brett og cooperative er jo kjempegøy. Lenke til kommentar
RogueFreak Skrevet 19. august 2002 Del Skrevet 19. august 2002 SP mission'ene er greie nok, men ikke noe mer enn det. SOAF er bare en GR klone med visse RS trekk. Derimot er det virkelig morsomt i multiplayer! Har en del MP maps som er knallbra...faktisk liker jeg SOAF bedre enn GR i multiplayer! Så, det får duge inntil R6: Raven Shield kommer senere i år! Etter det vil det kun være en konge på haugen i genren TFPS! (Kan bli spennende og se hvordan SWAT4 blir da...) Lenke til kommentar
CAH1 Skrevet 19. august 2002 Del Skrevet 19. august 2002 Ooh ja SWAT 4 gleder jeg meg til. Det er ganske mange spill jeg gleder meg til egentlig. Max Payne 2, Hitman 2, World of Warcraft... Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 19. august 2002 Del Skrevet 19. august 2002 Tenkte berre eg skulle nemne at også rouge spear hadde ein knapp som du kunne trykke på for å gi soldatane komandoer som kast granat, breach door osv. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 19. august 2002 Del Skrevet 19. august 2002 Bah! Dette spillet skuffet stort!! Jeg trodde/håpet det var en mellomting mellom Rainbow Six og Ghost Recon. Men der tok jeg jo skammelig feil. Dette var jo knapt mer enn en vanlig FPS, bare med mindre S !! Lenke til kommentar
PeeJay Skrevet 20. august 2002 Del Skrevet 20. august 2002 Avatar: Joda, men ikke helt samme type meny etter det jeg kan huske.. Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 23. august 2002 Del Skrevet 23. august 2002 Se holdbarheten/varigheten til GameReactor da: http://no.gamereactor.net/anmeld/SWAnmeld....SWAnmeldID=4180 Ganske forskjellig... :smile: 8/10 mot 1,5/6 Lenke til kommentar
PeeJay Skrevet 23. august 2002 Del Skrevet 23. august 2002 Quote: Den 2002-08-23 15:19, sanoj_20 skrev:Se holdbarheten/varigheten til GameReactor da:http://no.gamereactor.net/anmeld/SWAnmeld....SWAnmeldID=4180Ganske forskjellig... :smile:8/10 mot 1,5/6 Vel, jeg begynte å spille på middels vanskelighetsgrad klokka halv elleve og var ferdig rundt halv to. 3 timer kaller jeg heller laber varighet :wink: Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 23. august 2002 Del Skrevet 23. august 2002 Nå må man jo også huske på at en anmeldelse er veldig mye subjektiv og ikke 100% objektiv. Det en person mener kan være annerledes enn neste person som tester det. Alle skriker over seg av glede for WarcraftIII, jeg ble lei etter 7-8 missions. Folk har forskjellig smak. Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 23. august 2002 Del Skrevet 23. august 2002 Quote: Den 2002-08-23 16:21, Bitex skrev:Nå må man jo også huske på at en anmeldelse er veldig mye subjektiv og ikke 100% objektiv.Det en person mener kan være annerledes enn neste person som tester det. Alle skriker over seg av glede for WarcraftIII, jeg ble lei etter 7-8 missions. Folk har forskjellig smak. Er klar over det, men synes disse anmelderne hadde veldig forskjellig smak, mye mer enn jeg hadde sett tidligere. Det var ikke på noen måte ment at det var galt. :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg