Gå til innhold

The Sum of All Fears (PC)

Anbefalte innlegg

Den taktiske førstepersonskyter-sjangeren blomstret for alvor da Red Storm for noen år siden lagde Rainbow Six. Også denne gangen har Red Storms designere hatt en Tom Clancy-roman på sengekanten under utviklingen. The Sum of All Fears er en light-utgave av Ghost Recon og er myntet på et bredere publikum. Både gameplay, vanskelighetsgrad og pris er forandret drastisk.

Les hele omtalen

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

SP mission'ene er greie nok, men ikke noe mer enn det. SOAF er bare en GR klone med visse RS trekk.

Derimot er det virkelig morsomt i multiplayer! Har en del MP maps som er knallbra...faktisk liker jeg SOAF bedre enn GR i multiplayer!

Så, det får duge inntil R6: Raven Shield kommer senere i år! :grin:

Etter det vil det kun være en konge på haugen i genren TFPS!

(Kan bli spennende og se hvordan SWAT4 blir da...)

Lenke til kommentar

Nå må man jo også huske på at en anmeldelse er veldig mye subjektiv og ikke 100% objektiv.

Det en person mener kan være annerledes enn neste person som tester det. Alle skriker over seg av glede for WarcraftIII, jeg ble lei etter 7-8 missions. Folk har forskjellig smak.

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-08-23 16:21, Bitex skrev:

Nå må man jo også huske på at en anmeldelse er veldig mye subjektiv og ikke 100% objektiv.

Det en person mener kan være annerledes enn neste person som tester det. Alle skriker over seg av glede for WarcraftIII, jeg ble lei etter 7-8 missions. Folk har forskjellig smak.

Er klar over det, men synes disse anmelderne hadde veldig forskjellig smak, mye mer enn jeg hadde sett tidligere.

Det var ikke på noen måte ment at det var galt. :smile:

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...