Anniken Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Fikk opp feilmelding om feil med IRQL/IQRL (noe slikt med disse bokstavene), en driver. Hva gjelder dette, og hvordan kan jeg fikse det? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Håpløs problemstilling. Skal du ha noe håp om å finne ut av det så må du skrive ned feilmeldingen ordrett. Eller vise et bilde. Og gjerne fortelle litt om omstendighetene rundt feilen. Lenke til kommentar
Anniken Skrevet 6. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2005 Problem detected, windows shut down to prevent damage. DRIVER_IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL Hvis første gang - restart PC. Hvis det har skjedd før; sjekk at ny hard/software er riktig installert. Hvis ikke det hjelper: disable/remove new installed hard/software. Disable BIOS memory options (caching/shadowing). Tech info: STOP: 0 x 0000000 osv (hvis dette er viktig kan jeg skrive det, men det er ulikt fra gang til gang) Dumping physical memory. Ordrett det jeg husket, det jeg skrev på norsk er etter hukommelsen. Problemet er at Pc'n stopper opp/låser seg. Har vært til reparasjon, men dette skjedde ikke da den var inne (1 uke). Skjedde igjen med en gang jeg fikk den tilbake og startet den hjemme... Lenke til kommentar
Fragment Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Hadde samme problemet en gang. Da var det rammen som var svidd...har du to brikker, prøv å test en og en brikke om gangen... Lenke til kommentar
Anniken Skrevet 6. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2005 Hadde samme problemet en gang. Da var det rammen som var svidd...har du to brikker, prøv å test en og en brikke om gangen... Ok! Takk! Lenke til kommentar
Anniken Skrevet 6. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2005 Nå slo den seg av igjen - denne gangen var det en feil med win32k.sys ... Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Det kan være mange årsaker til denne feilen. Se om du finner noe her: http://www.researchtechs.com/DRIVER_IRQL_N...blue-screen.htm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå