b-real Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Hva heter eieren til sprocket? Noen som vet? Sitter her og klarer ikke å komme på det Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Han blir bare omtalt som Doc her. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 6. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2005 Han heter vel noe mere en det? Jeg mener fast og bestemt at han hadde et navn :-| Lenke til kommentar
Musty Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 jeg tror det bare var Doc... får høre med min nevø i morgen.. tror han vet det.. Lenke til kommentar
HilRam Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Jeg husker bare at han snakket masse om herr Strimmelpinne... Og at Sprocket var den mest depressive bikkja jeg hadde sett! Glemmer aldri når han må velge mellom de to boksene med hermetikk! Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Sprocket :!: For et navn! :!: Sorry off-topic... Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 fragglene ruler! Men han dere fyren hater jeg, men jeg mener jeg hørte at hunden "bjeffa" Doc en gang Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå