Gå til innhold

Spørsmål om serverting

Mott

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kan jeg kjøre CS 1.6 maskin på den maskinen jeg foreslo har canal digital denne linjen Midi - 1500/500 kr 347.00.

Så er dette mulig ellaer er det noe jeg trenger bedre??

5055642[/snapback]

10slots cs 1.6 server trekker ca 1mbit hver vei(altså ut/inn).

Så, nei. Det kan du ikke. Da ville jeg heller vurdert co-location eller dedikert server :)

Lenke til kommentar
Kan jeg kjøre CS 1.6 maskin på den maskinen jeg foreslo har canal digital denne linjen Midi - 1500/500 kr 347.00.

Så er dette mulig ellaer er det noe jeg trenger bedre??

5055642[/snapback]

10slots cs 1.6 server trekker ca 1mbit hver vei(altså ut/inn).

Så, nei. Det kan du ikke. Da ville jeg heller vurdert co-location eller dedikert server :)

5072390[/snapback]

Dette vil si?

Lenke til kommentar
Like greit å lære seg skikkelig serveroppsett med en gang. Ingen vits i å gjøre ting halvveis. Det ligger masse dokumentasjon på nettet som bare venter på å bli funnet og brukt.

5074476[/snapback]

Ja derfor jeg tenkte å sette opp en server for å lære og ha det gøy

Lenke til kommentar

For det første: de punktene du har spurt om kan godt kjøres på en helt vanlig windows 2000/xp versjon. Du trenger altså ikke noe server OS for å kjøre printerdeling, fildeling og cs-server.

Hvis du har tenkt til å sette opp en cs-server for deg selv og vennene dine vil det gå fint på den linja du har nevnt. Derimot må du nok konfigurere den litt ned på ytelse, men det vil absolutt bli spillelig! (den gang jeg var "ung" spilte vi ofte clanmatcher 4v4 over dobbel isdn (dvs 128kbit)

Det finnes naturligvis også en mulighet for å leie en cs-server hos utleiere.

Ergo, du ønsker jo å gjøre dette for å lære litt, og du kan absolutt lære mye på det du allerede har!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...