tropic Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Hva mener dere er det beste kabinette?? Cooler master Chieftec er også opne for andre forslag.. Helst fra komplett, da jeg skal bestille andre ting der også.. kabinette skal ha go plass, go kjøling, stille.. Lenke til kommentar
Tuffeluffe Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Cooler Masteren knuser jo så og si alle ( vil jeg si ) på design.... I tillegg har det veldig gode, tjukke vegger, så det slipper ut mindre lyd.... Er også uttrektbart hk brett.... Chieftecen har jeg ingen erfaring med..... Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Har omtrent samme chieftec kabinett (dette) og vil egentlig ikke anbefale det, det er bra kjøling, plass osv. MEN det er ikke særlig stille, harddiskvibrasjoner forplanter seg stygt i kabinettet, det samme gjør viftesvingninger.. Lenke til kommentar
tropic Skrevet 6. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2005 hvordan er det med hddvibrasjoner i cooler master kab da?? noen?? er i grunn det som plager meg mest.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå