RC1 Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Er på jakt etter et php script noe ala. www.cardomain.com Hvor medlemmer har sin "egen" side hvor de kan uploade bilder og skrive litt info. veit ikke hva noe slikt script heter så jeg har ikke funnet noe fornuftig... Lenke til kommentar
ReVolvolution Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Dette må du sannsynligvis lage selv, eller spandere på deg en som kan programmere det for noen tusenlapper. Lenke til kommentar
ThaMezzy Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Medlems script finner du her: http://bzabza.com/php/11/ Er vel med de fleste funksjoner, du må jo selvfølgelig endre til dine behov, men det er en start. Lenke til kommentar
objorkum Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 (endret) No er det ikkje slik at ein kan lime inn ein snutt med kode, så har ein det som skal til. Det er eindel kode som skal til for slikt, men kan ein PHP tar det ikkje så altfor mange timane å ha eit ok system. Finst sikkert ferdige løysingar for slikt, men integrering i resten av designet og andre ting krever at ein kan kode sjølv, og at ein veit korleis ting fungerar. Endret 6. oktober 2005 av objorkum Lenke til kommentar
ThaMezzy Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Jeg gjentar: ...., du må jo selvfølgelig endre til dine behov, men det er en start. Les poster før du kommmenterer de. Lenke til kommentar
RC1 Skrevet 14. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2005 Takker for svar Jeg kan bitte litt PHP men ikke nok for å si det sånn, skal sjekke ut linken å se hva jeg får til... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå