rozon Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 I bilen har jeg fast innlagt handsfree sett som er koblet opp til bilens orginalmonterte handsfree utstyr (radio, høyttaler og mikrofon). Til SE P800 som var min forrige telefon var det ikke noe problem å finne skikkelig holder og systemkabel. Til Z800 virker det som det er et problem. Jeg ønsker nemelig ikke å erstatte handsfree modulen, alt jeg trenger er ny 'krybbe' for mobilen, og vips så skal det fungere. Men denne finner jeg ikke engang på SE sin side. Er det noen som er inne på markedet og vet om det finnes noe jeg kan bruke? Lenke til kommentar
Holtemann Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Jeg har bare en sterk magnet fra Clas Ohlson, og har lagt inn magnetstykker, som man også får kjøpt på samme sted. Totalpris 79,- for å holde mobilen på plass i bilen. Lenke til kommentar
pologutt Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Men får du ikke en stygg knott på baksiden av telefonen da? Lenke til kommentar
Holtemann Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Nei, det er såkalte metallblikk. Tynne plater, som festes med medfølgende dobbeltsidig teip på innsiden av batteriluken. Funka fint på min Z800 når jeg hadde den. Nå funker det fint på min N90 Lenke til kommentar
rozon Skrevet 7. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2005 Jeg fant jeg fant! HCH-40 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå