Tuffeluffe Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Hei! Har bestilt meg nytt kabinett nå. Et LL PC6070BSCAND. Men jeg vil at dette skal være mest mulig støydempet. Så jeg har fått tak i 3 litt store støymatter ifra Biltema. Det jeg lurer på, er om det er best å støydempe kabinettet før jeg flytter inn komponentene ELLER flytte inn så støydempe.... Hva mener dere? Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Du vet at kabinettet er støydempet fra før, sant? Uansett vil all logikk tilsi at det er best å legge inn flere støydempingsmatter før hardwaren. F.eks er det rimelig håpløst å komme til baksiden av hovedkortet etter at det er montert Lenke til kommentar
Tuffeluffe Skrevet 6. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2005 Vet at kabinettet er støydempet fra før ja.... Men ikke foran, bak eller i bunnen.... Skal ha det så stille som mulig Tror jeg setter inn mattene før jeg setter inn komponentene.... Da får jeg gjort det skikkelig også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå