nree Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 (endret) Har et prosjekt på skolen hvor jeg skal ha mye informasjon om hvorfor og hvordan Sovjetunionen ble oppløst... Noen som vet hvordan og hvorfor som kan skrive veldig utfyldene? (leif?) Fant ikke noe når jeg søkte på google osv Endret 6. oktober 2005 av goggen90 Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 http://en.wikipedia.org/wiki/Soviet_Union#History Lenke til kommentar
nree Skrevet 6. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2005 Finne noe på Norsk? Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Har et prosjekt på skolen hvor jeg skal ha mye informasjon om hvorfor og hvordan Sovjetunionen ble oppløst... Noen som vet hvordan og hvorfor som kan skrive veldig utfyldene? (leif?) Fant ikke noe når jeg søkte på google osv Først og fremst, så skal du ikke kopiere det andre har skrevet inn i ditt hefte(whatsoever). Eksempel på oppgave: ''finn fakta på internett'' Det betyr ikke at du skal kopiere alt du finner. I en sånn oppgave skal du ha med det som er viktig, og du skal bruke egne ord. Lenke til kommentar
nree Skrevet 6. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2005 Jeg skal ikke kopiere, jeg skal finne mer fakta... Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Det har ikke falt deg inn at du kanskje skal gjøre noe nyttig? F.eks lese? Du skal som sagt bruke egne ord. ikke kopiere fakta. Lenke til kommentar
nree Skrevet 6. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2005 Jepp, men jeg kan ikke lese når jeg ikke finner noe jeg ikke kan lese på... Det er akkuratt det jeg spør om!! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Vi har en skole-kategori. Benytt den. Stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg