Bertelsen Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 (endret) Jeg tenkte kanskje det ville vært fint å endret disse trådene til en tråd, og kalt den "steam spill" eller noe. Siden de begge ligger under Steam. Og hvis man skal spørre noe om Steam nå, bør man legge tråden under Spørsmål og svar - PC. Hadde vært litt enklere å endret counter-strike og Hl tråden synes jeg. Eller bare endret HL tråden. Men ellers synes jeg det er utrolig bra satt opp! Endret 6. oktober 2005 av satyr-wongraven Lenke til kommentar
ttt Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Dette vil fort bli uoversiktleg. Vist alle spel som har blitt gitt ut, og kjem til å bli gitt ut skal diskuterast i same kategorien, vil det bli vanskeleg for dei som f.eks har eit problem med CS å finne fram til aktuelle tråder. Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 6. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2005 Jo, men man har da alltids søke knappen. Lenke til kommentar
ttt Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Det er klart, men eg rekner med at grunne til at desse spela har fått sin eigen kategori er fordi det er relativt mange tråder om dei. Derfor har dei fått eigne kategoriar, sånn at det skal vere lettare å finne fram til tråder som kan vere av interesse. Vist vi bare skal bruke søkemotoren, så kan vi jo i teorien bare ha ein kategori til alt, og så kan vi bare søke oss fram til det vi vil finne. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Søkinga her på Gamer er håpløs. Jeg må søke "høsten" hver gang jeg skal finne min Serious Sam 2 tråd. "Serious", "sam", "serious sam" og slikt funker ikke. Forøvrig er jeg mot at disse blir satt sammen, da det konstant kommer tråder i begge disse forumene, og de er de to mest populære kategoriene blant "de mest omdiskuterte". Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 6. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2005 Jo, sant sant. Dere har rett begge to.. Lenke til kommentar
TST Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Det blir ikke aktuelt å samkjøre kategoriene for Counter-Strike og Half-Life. De er såpass populære spill, som trenger hver sine kategorier for å gjøre det brukervennlig å finne frem. Søkemotoren blir straks mye bedre når vi oppgraderer til neste versjon av forumet. En oppgradering som nærmer seg med stormskritt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå