Heatsink Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Dawn of war winter assault demoen er ute Download fileplanet Download thq hjemmeside * First RTS expansion to add a completely unique, fully realized new race - The Imperial Guard * New units for all existing races * Brand new single player experience featuring 2 campaigns * More animations and sync kills * Fight in cold, harsh winter environments as well as unique SP maps * Advanced online experience including observer mode, arranged team play and improved automatch. Vet ikke helt hva jeg skal si ennå, imperial guards er i hvertfall ganske kult. Nå er dette kun demo så vi mangler jo en god del for å kunne evaluere det hele. Jeg syntes kanskje det er litt dumt at de ikke har lagt til formasjoner eller noe lignende da det fremdeles er veldig møljeslossing. Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 8. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2005 Jeg er tydligvis den eneste på forumet som syntes at Dawn of War er et kjempebra spill? Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Nja, ikke si det. Men når sant skal være sant så finnes det allerede en artikkel om det, samt en tråd: "Artikkel" Tråd Tror ikke vi trenger enda en tråd om dette emnet, stenger derfor denne tråden. Snorre *Tråd stenges* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg