Aleksweb Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 (endret) Hei, har en 16gb (Fujitsu) disk som jeg ikke får formatert..., i windows bare står den der etter 4 prikker..., prøver jeg å formatere den i windows installasjonen stopper den på ca 11% og bare står der. Har prøvd å hurtigformatere, og det gikk helt greit. Har også kjørt "chkdsk" (scandisk) og defragmentert, dette gikk også helt greit, bortsett fra at noen filer ikke kunne defragmenteres Før jeg bestemte meg for å formatere den var det noen filer jeg prøvde å flytte over på en annen disk.., da fikk jeg bare en feilmelding som det stod noe om overføldig... CRT.. Er det noen som hva jeg burde gjøre? Noen programmer eller noe som bør brukes? Takk for alle svar. Endret 6. oktober 2005 av Aleksweb Lenke til kommentar
netrom86 Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 har du prøvd Partition Magic? Ettersom det er en 16GB disk og trolig noen år, så har den kanskje gjort sitt... Lenke til kommentar
Aleksweb Skrevet 6. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2005 har du prøvd Partition Magic? Ettersom det er en 16GB disk og trolig noen år, så har den kanskje gjort sitt... Nei, ikke prøvd det..., vet du hvor jeg finner det programmet? Lenke til kommentar
mkon Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Søk på nett (www.google.no) og let etter partisjonerings programmer. Men siden det er en gammel disk så kan den ha tatt kvelden. Er det noen merkilge hakke lyder i den da? Lenke til kommentar
Aleksweb Skrevet 7. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2005 Søk på nett (www.google.no) og let etter partisjonerings programmer. Men siden det er en gammel disk så kan den ha tatt kvelden. Er det noen merkilge hakke lyder i den da? Nei, ingen hakke lyder eller noe sånt. Helt vanlige lyder... Prøver partition magic nå... Lenke til kommentar
Aleksweb Skrevet 7. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2005 Nå har jeg slettet den partisjonen som var der, og bruke full erase med partition magic..., når jeg setter i disken og skal installere xp kommer denne meldingen: Lenke til kommentar
_dundun_ Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Nå har jeg slettet den partisjonen som var der, og bruke full erase med partition magic..., når jeg setter i disken og skal installere xp kommer denne meldingen: Jeg tror du kan glemme denne disken, det er iallfall det lureste. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå