Luchy Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 hei, idag fikk jeg mine nye høytalere. bare 1 problem, det er 3 kontakter som skal inn i pcn, lydkablene. har 3 plasser bak i maskinen hvor jeg kan plugge dem inn. men får ikke lyd i alle høytalerne. hva må jeg gjøre? Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Hva slags hovedkort og høyttalere er det snakk om... Er det surround sett du har kjøpt? (virker sånn med tanke på at det er 3 kabler), det er ikke sikkert hovedkort har surround lydkort.. Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 7. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2005 http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=304431&cks=PRL dette har jeg kjøpt Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Og igjen spør jeg om hva slags hovedkort du har... Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 1: Er det fargar på dei 3 pluggane? 2: Kva hovudkort har du? 3: Er det fargar på inngangane på hovudkortet? 4: Har du testa høgttalarane med Logitech sitt testverktøy eller musikk? (Musikk brukar berre 2.1, med mindre det er tvinga til 5.1) Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 8. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2005 1: Er det fargar på dei 3 pluggane?2: Kva hovudkort har du? 3: Er det fargar på inngangane på hovudkortet? 4: Har du testa høgttalarane med Logitech sitt testverktøy eller musikk? (Musikk brukar berre 2.1, med mindre det er tvinga til 5.1) 1. Rosa, grønn, svart 3. grønn, blå, rosa 3. har prøvd det med musikk. men hvor finner jeg Logitech sitt testverktøy? Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 (endret) Kan være en ide å svare på type hovedkort, men tviler sterkt på at det er med surround siden det er kun 3 plugger. Tror ikke du får surround før du kjøper ekstra lydkort eller nytt hovedkort med 5.1... Grønn er stereo, rosa er mic, og svart husker jeg ikke.. Endret 8. oktober 2005 av nahojdat Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 8. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2005 vet ikke kordan hoved kort, fikk pc'n så vet ikke så mye om hva som er i den Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 8. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2005 http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=302657&cks=SPK burde jeg kjøpe dette for å få koblet til alle høytalerne? Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Det er et alternativ, andre alternativet er å finne ut hvilket hovedkort du har med program som f.eks: cpuz, everest eller lignende og kjøpe nytt med 5.1 utganger... Får kanskje bedre hovedkort i samme slengen til samme prisen da Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 8. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2005 ok, skal sjekke ut hvordan hovedkort jeg har Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå