Skogslik Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Pcn min klikker, og stopper opp. og da må eg restarte. Det sjer av og till.. når eg spiller, når den bare står i ro. Ka er gale? den klikker ikkja altid, men av og till.. Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Hva mener du med klikker? Kommer det feilmld? Fryser den? Starter den på nytt? Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 6. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2005 Den Fryser ja Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Har du mulighet for å prøve et annet nettverkskort og deaktivere det du bruker nå? Oftere enn folk aner så kommer dette av problemer med nettverkskort.. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 6. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2005 eg har trådløst.. har en router oppe i stuen, og eg har en slik USB antenne Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Se om du får testet med kabel litt og se om det fremdeles skjer.. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 6. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2005 Det kan bli litt problematisk.. det er litt langt for kabelen min. Men eg har og lagt merke till at tastauret mitt slutte og lyse når d sjer. Lenke til kommentar
toreae Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Om du har hibernate påslått, så prøv med å slå det av. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 6. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2005 he he.. ka e d da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå