mariusstokka Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Jeg fikk meg en Ipod Nano i dag og skulle legge inn et par mp3filer som jeg hadde liggendes på pcen. Dette var da ikke da mulig ettersom alt så ut til å måtte overføres til et annet format. Dette likte jeg ikke. Håper noen der ute vet om et program der jeg bare kan kjøre mp3filene mine rett over på spilleren, Itunes gjør det veldig tungvindt. ACC formatet er ikke noe for meg! Lenke til kommentar
Duckhunter Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Om det er vanlige MP3-filer du skal overføre skal det ikke være nødvendig å gjøre noe med dem... sikker på at det er MP3-filer du har, og ikke et annet format?? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Ipod har støtte for mp3 og aac filer. aac er et bedre format enn mp3 om man ser på kvaliteten. Men veldig få som bruker det. Selv bruker jeg kun mp3 og ogg Lenke til kommentar
iMono Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Må si meg enig med Duckhunter... Men hvis det ikke går, kan du jo alltids prøve andre programmer som synkroniserer med iPod... Lenke til kommentar
mariusstokka Skrevet 7. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2005 Er en ganske fersk itunes bruker, men etter litt lesing og litt klikking fant jeg ut at den søttet mp3formatet. Takk for hjelpen iallefall. Ipod Rocker:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå