FraXinuS Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Vi bor slik at vi bare kan få lave hastigheter gjennom vanlig adsl, men nå har de begynt å bygge ut internett gjennom radio sendere de setter opp rund omkring. Er det noen som har prøvd slik internett? Jeg har hørt at det ikke virker så bra og at man detter ut ofte og at regn og snø kan gjøre slik at man faller ut. Er det sant? Er det lurt å bytte til radio eller er det bedre å beholde den linja vi har? Lenke til kommentar
moav Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 (endret) Regn, snø og sol vil påvirke alle typer radio signaler, men om ofte "detter ut" er jeg ikke sikker på. Du vil ihvertfall merke svingninger i hastighet Endret 6. oktober 2005 av moav Lenke til kommentar
la7dfa Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Om en radiolink er stabil er hovedsaklig avhengig av signalstyrke. Det største minuset ved radiolink kan være dårlig ping. Min lokale forhandler tilbyr 2000/512 på radiolink og har ikke hørt noen klager på de. Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 fungerer bra her i Harstad. www.hlink.no eneste minus at de ikke har god nok hastighet kun 512/512 det er veldig stabilt selv om det snør og stormer. Lenke til kommentar
FraXinuS Skrevet 6. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2005 Om en radiolink er stabil er hovedsaklig avhengig av signalstyrke.Det største minuset ved radiolink kan være dårlig ping. Min lokale forhandler tilbyr 2000/512 på radiolink og har ikke hørt noen klager på de. Hva mener du med dårlig ping da? Over 100? fungerer bra her i Harstad. www.hlink.noeneste minus at de ikke har god nok hastighet kun 512/512 det er veldig stabilt selv om det snør og stormer. Hvilken ping har du? Lenke til kommentar
andrvas Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Hei, har selv hatt radionett levert fra Hesbynett. Min opplevelse var ganske dårlig, mye nedetid. Men dette skyldest nok heller Hesbynett, ikke radiolinken i seg selv. Sånn sett fungerte linken perfekt i kulde og varme, snø og regn osv, ikke noe å si på det. Lenke til kommentar
FraXinuS Skrevet 7. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2005 Hvor dårlig ping er det snakk om? 50, 100, 1000? Lenke til kommentar
la7dfa Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 (endret) http://forum.hardware.no/index.php?showtop...7&hl=l%C3%A6rer Endret 7. oktober 2005 av la7dfa Lenke til kommentar
FraXinuS Skrevet 7. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2005 hmm, ser ikke ut som om pingen er så veldig god. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå