eirich Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 (endret) Hei.. Nå har jeg endelig bestemt mei for å lage kabinett. jeg har bestemt mei for å lage det i 18mm hobbyplater. Sketchup skissa er slik: Sketchup skisse jeg skal ha en side dør å. skjert ut to sidevegger og pusset dem: Bilde1 Bilde2 Her er bottenen og bakveggen: Bilde3 Tenker at det blir en update i mårgen Endret 6. oktober 2005 av eirich Lenke til kommentar
Porsta Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Dette virker lovende Har du fått inspirasjon fra Snekker'n? Lenke til kommentar
eirich Skrevet 6. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2005 Er ikke helt sikker. tror det. men jeg tenkte ikke på snekkern når jeg laget skissene. Lenke til kommentar
C00kie4fuN Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Ligna litt på snekker'n sitt verk det der ja. Ser ut til at den lille buen i toppen på fronten er blitt "trademarken" til snekkern Ser bra ut det der! stå på!! Lenke til kommentar
eirich Skrevet 6. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2005 Jeg er litt dom.. va er "trademarken"?? Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Varemerke... Det ser jo fint ut så langt ja, men det minner jo i mistenkelig grad om Snekkern´s mesterverk. Men det er vel ikke forbudt å kopiere hans utgave vil jeg tro? Lenke til kommentar
haakie Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 dette er litt for mye snekkern. det eneste som er ulikt er at du skal ha spesielle kanter på side døra og ikke det at det kan bli for mye snekkern, snekkern sitt er sykt bra. Lenke til kommentar
eirich Skrevet 6. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2005 (endret) Kan jeg ikke ha bøy i toppen da.. Må jeg lage no annet?? Men jeg har andreplaner med kabinett og da.. skal ikke ha det son som det er på skissen.. jeg skal ha noen sidedører.. det dere ser er are det som skal holde kabinette "oppe" Endret 6. oktober 2005 av eirich Lenke til kommentar
haakie Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Kan jeg ikke ha bøy i toppen da.. Må jeg lage no annet?? Men jeg har andreplaner med kabinett og da.. skal ikke ha det son som det er på skissen.. jeg skal ha noen sidedører.. det dere ser er are det som skal holde kabinette "oppe" du kan jo bruke det men ser du har hentet ideen fra snekkern Lenke til kommentar
eirich Skrevet 6. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2005 Men en ting jeg vill påeke på snikkern sitt kabinett er at den har sjev front! Og det skal ikke jeg ha!! Lenke til kommentar
eirich Skrevet 6. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2005 hvordan endrer jeg navn på worklogen?? Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 hvordan endrer jeg navn på worklogen?? Trykk Edit på det første innlegget. Lenke til kommentar
eirich Skrevet 6. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2005 Takker og bokker! Lenke til kommentar
12Anonym12 Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Dette kan bli et spennende prosjek!!, skal følge med på dette. Lykke til Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Hmmm, tja... Har nok sett det utseendet der før. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Varemerke... Det ser jo fint ut så langt ja, men det minner jo i mistenkelig grad om Snekkern´s mesterverk. Men det er vel ikke forbudt å kopiere hans utgave vil jeg tro? Neida det er ikke forbudt, om det innspirerer andre er det jo bare flott. Det blir jo uansett ikke en blåkopi,det hadde blitt kjedelig, så stå på Lenke til kommentar
DJ-Sonic Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 heisann, virker ut som et bra prosjekt dette her populært med tre-kabinetter har jeg skjønt Men si meg, hva slags planer har du med vegger osv. skal du lakkere dem (tre.olje eller noe) eller blir det vanlig lakk ? Lenke til kommentar
eirich Skrevet 11. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2005 jeg har ikke bestemt mei om jeg skal lakere eller olje!! Jeg har tenkt å ha noen tyne plater uten på disse tykke veggene som jeg bruker som dør Takker for alle spørsmål!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå