Bearclaw Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 (endret) Hei! Skal (fortsatt) kjøpe nytt skjermkort, og skal ha et 7800 GT. Skal ha en av disse: Gainward GeForce 7800 GT (legg merke til specs) eller XFX GeFroce 7800 GT (legg merke til specs) XFX kortet er klokket høyere, men vil det ikke lønne seg for meg å kjøpe Gainward kortet, og heller klokke det selv? For da sparer jeg 400,- på å heller klokke det selv, så kan jeg sikekrt kjøpe en Zalman GPU kjøler til overklokkinga... Ser også at Gainward kortet har bedre grensesnitt... Noen meninger? Endret 6. oktober 2005 av Bearclaw Lenke til kommentar
Solid Edge Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 (endret) ville heller gåd i anskafelse av detta Point Of View kortet Hvis ikke ville jeg gått for XFX for den har høyere klokkehastighet og trenger du verken å overklokke eller å kjøpe kjøling til et Gainward kort. EDIT: i så fall kan du vel overklokke et POV kort eller? Endret 6. oktober 2005 av Delta_progeny Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 For all del, klokk kortet selv! Disse ekstra mhzene klarer du lett med standard kjøler. Kjøper du heller en bedre separat kan du klokke det langt høyere enn 450mhz Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 jeg anbefaler pov sitt Lenke til kommentar
Solid Edge Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 POV har jo veldig godt rullebla og har ekstremt bra omtale og skal visst i bunn og grunn være et stabilt og stille kort Lenke til kommentar
Lucifer89 Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 ville gått for det billigste du fant i 7800GT serien og heller klokket har en XFX 7800GT selv og har ingenting å utsette på den heller Lenke til kommentar
Bearclaw Skrevet 6. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2005 Men POV har de ikke hos Komplett.no, der jeg skal handle PCen min Så hvilket av 7800 GT korta burde jeg gå for på Komplett.no ? Jeg tror nesten jeg har bestemt meg for et Gainward kort , men er det noen som kan forandre min mening med en god begrunnelse? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå