Suppelars2k Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Stevie Ray Vaughan - Tin Pan Alley Lenke til kommentar
taxfree Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Guns N' Roses - sweet child of mine Bryan adams - summer of '69 Lenke til kommentar
herpel Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Bruce Springsteen - Human Touch Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Pink Floyd - Echoes. Spesielt live fra konserten i Pompeii... Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Hmm siden mye rock, pop og metal allerede er nevnt får jeg ta noe annet... Litt usikkert hva som menes med godfølelse her, men disse sangene gir i hvert fall meg en god følelse Béla Fleck and The Flecktones - Off The Top og Sherpa Jan Garbarek - In Praise of Dreams Norah Jones - Seven Years Øystein Sævåg - Norwegian Mountains Og litt pop/rock Queen - Friends Will Be Friends Thin Lizzy - The Boys Are Back In Town Thin Lizzy - Don't Believe A Word Lenke til kommentar
sweetness Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Foo fighters - Everlong U2 - Where the streets have no name Kent - 747 Coldplay - Fix you Lenke til kommentar
Gaardon Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 El Caco - Someone New System Of A Down - Chop Suey, Toxicity,Needles,Prison Song Lenke til kommentar
W Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Tony De Vite - I Don't Care Armin Van Buuren ft. Gabriel and Dresden - Zocalo sikkert mange fler, men bare de jeg kommer på nå Lenke til kommentar
Bøtta Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Alt av Jokke og Valentinerne <3 Lenke til kommentar
Slettetavmeg Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Lamb - Angelic Múm - Green grass of tunnel Sigur Ròs - Glòsòla Fine fine musikken Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Skal prøve å holde lista kort, men kan ikke love noe. The Crawling Chaos, On The Edge, Death Is On Its Way og Higher Than The Sky av RAGE (jeg har 16 og en halv time musikk fra RAGE, så jeg har maaaaange flere sanger jeg kunne nevnt). Cosmonaut, Heliotrope og Non-Zero Possibility av At The Drive-In. Napoleon Bona Part 1 & 2 av Budgie. Lenke til kommentar
bror_bror Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Stevie Ray Vaughan - Tin Pan Alley Oh ja Lenke til kommentar
A_N_K Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Broadcast - Man Is Not a Bird Lenke til kommentar
Koffert Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Jethro Tull - Aqualoung Å, ja. Den er søren meg fin. Blir rolig av Turboneger-Fuck the world. Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 (endret) Aha, DEN godhetsfølelsen Endret 7. oktober 2005 av Mr. Crowley Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 das kleine krokodil Nok en som bidrar voldsomt til å opprettholde kvaliteten på dette forumet! Lenke til kommentar
embark Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 das kleine krokodil Nok en som bidrar voldsomt til å opprettholde kvaliteten på dette forumet! Teknisk sett så bidrar ikke du noe særlig mer med et sånt innlegg. Tiësto - Flight 643 Whirlpool - Under The Sun Mark Otten - Mushroom Therapy Above & Beyond - No One On Earth Lenke til kommentar
toss Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 The national bank - Tolerate the srokes - soma Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Teknisk sett så bidrar ikke du noe særlig mer med et sånt innlegg. Ikke hvis det var mitt eneste innlegg i tråden nei... *Mike Oldfield - Taurus II* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå