Solid Edge Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 (endret) ja.....topicen forklarer vel ganske mye: 3DLabs Wildcat Realizm 800 Pris: kr 18.595,- :O Hva er det som gjør at det er så sykt dyrt. syntes det var en sinnsyk pris så jeg måtte bare spørre..... er det noe spesielt bedre enn f.eks 7800gtx eller X1800xt. eller er det bare et veldig spesielt kort.. kanskje er det et antikt samle kort EDIT: la merke til at det lå under CAD/CAM kategorien...hva er det?? Endret 6. oktober 2005 av Delta_progeny Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 det dra 35000 i 3dmark05 og brukes kun av profesjonelle spillere:) spar du Lenke til kommentar
Elensar Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Det er ikkje laga for speling, men for videoredigering Lenke til kommentar
Targa_PC Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Ser at "sykklisten" oivind_dahle er ute med gode historier. Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Det er ikkje laga for speling, men for videoredigering Oversatt til bokmål Det er ikke laget for spilling, men for videoredigering :!: Lenke til kommentar
Doleo Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Eller som det er kategorisert for, CAD/CAM applikasjoner. Computer-aided design (CAD) is the use of a wide range of computer-based tools that assist engineers, architects and other design professionals in their design activities. It generally involves using vector based drafting software such as AutoCAD. CAD is sometimes translated as "computer-assisted", "computer-aided drafting", or a similar phrase. Related acronyms are CADD, which stands for "computer-aided design and drafting", CAID for Computer-aided Industrial Design and CAAD, for "computer-aided architectural design". All these terms are essentially synonymous, but there are some subtle differences in meaning and application. Med andre ord hvis du skal tegne oslo by i 3d så burde du kjøpe et slikt kort. Men det egner seg kanskje ikke like bra for spilling. Det finnes andre ting å bruke datamaskiner til enn å spille, tro det eller ei. Lenke til kommentar
Elensar Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Det er ikkje laga for speling, men for videoredigering Oversatt til bokmål Det er ikke laget for spilling, men for videoredigering :!: Og vitsen med det var? Reknar med folk kan lese/forstå nynorsk her. Doleo kom med den beste forklaringa. Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Og vitsen med det var? hehe. Beklager Elensar..kunne ikke dy meg..(har du tenkt på en jobb i nrk??) Lenke til kommentar
Solid Edge Skrevet 6. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2005 (endret) så med andre ord er dette skjermkortet for folk i industribransjen? har jeg forstått det riktig.... altså folk som bruker 3d programmer til å virkeligjøre tegningene sine.....sånn som dem som lagde google maps'an hehe navne på kortet sa jo litt mye nå som jeg ser etter 3D Labs realizm Endret 6. oktober 2005 av Delta_progeny Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Nei, det er ikke laget for 'videoredigering'. Trenger ikke noe fancy skjermkort til det. Laget for 3d-rendering og programmerbart for optimalisering til bestemte rendere (tror jeg). Lenke til kommentar
Azton Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 har du tenkt på en jobb i nrk?? Hahaha :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå