Ostepølsa Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Kan man bruke vanlige windows programmer til det? som f.eks torrentprogrammet azureus? eller photoshop? Og er det egne drivere til xp media center til f.eks skjermkort, eller bruker man vanlige drivere? Lenke til kommentar
K.. Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Du kan bruke vanlige windowsprogrammer på det, ja. Mener også at det ikke skal være nødvendig med ekstra drivere. Windows XP MediaCenter er vanlig WinXP med utvidet støtte for multimedia. Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Er ikke MediaCenter bare et program man åpner i Windows? Som Knut Erik sier, bare vanlig Windows. Jeg har prøvd MediaCenter og da startet XP på vanlig vis og man valgte MediaCenter på startmenyen. Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 6. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2005 Okey Takker for svar Lenke til kommentar
p@ge Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 her er en lite forklaring, hva windows media center er: http://www.microsoft.com/windowsxp/mediace...on/faq.mspx#EDB Lenke til kommentar
wil Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Windows Meida Center er en Media Versjon av Windows XP, men noen av driverne er forskjellige fra vanlig XP. NVIDIA Driverne er annerledes i Media Center. Ellers er jo Media Center veldig styla da. Litt for styla etter min mening. Windows Media Center er jo en Windows, ikke et program. Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 (endret) Er ikke MediaCenter bare et program man åpner i Windows? Som Knut Erik sier, bare vanlig Windows. Jeg har prøvd MediaCenter og da startet XP på vanlig vis og man valgte MediaCenter på startmenyen. På min Vista beta er det med media Center, så det så. Men hvis det er sånn på XP media center, da kan man vel laste det ned fra en plass da? Altså hysj hysj... Men hvis trådstarter ønsker å kjøpe dette, så vil jeg anbefale at du tar en titt på nyeste Nero, Da følger det med noe som heter Nero Home, å det fungerer ganske likt som Media center. Ellers kan du ta en titt på skrivebordet mitt nå: (skrivebordet er satt opp i Talisman2) Endret 6. oktober 2005 av satyr-wongraven Lenke til kommentar
wil Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Nå skal det jo sies at Windows XP Media ikke er noe revolusjon så du trenger nok uannsett noen ekstra drivere hvis du har spesiell maskinvare. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå