Fox9 Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 (endret) Hei. Nextgentel skulle oppgradere linja mi til 2mbit (fra 1mbit) i løpet av september, men når jeg nå kom hjem fra ferien så ligger hastigheten mellom 300 og 550kbit/s hva er galt? Takker for svar. Endret 6. oktober 2005 av Fox9 Lenke til kommentar
iMono Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Vanskelig å si noe... Hvor bor du? Kobler du til via en hub? Hvor testet du hastigheten? Lenke til kommentar
Fox9 Skrevet 6. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2005 testet på itavisen. Bor nok ikke så langt fra sentralen siden når jeg hadde 1mbit så kjørte jeg på ca 1050kbit. Lenke til kommentar
kryppe Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 mulig at linjen din ikke klarer den nye hastigheten etter oppgraderingen Lenke til kommentar
Phone Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 (endret) Jeg hadde også litt problemer med den siste oppgraderingen. Grunnen var at vi ikke hadde helt "orden på sakene" når det gjaldt splittere på telefonlinjene. Vi trengte 2 splittere, så når det var i orden, ble hastigheten bedre. Endret 6. oktober 2005 av Phone Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå