Switters Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Topic sier vel det meste. Har lyst på en GOD 20" som ikke koster helt skjorta. Dell'n koster for tiden rundt 5k, det samme som NEC 2070NX (ca). Har ikke hatt LCD selv ennå, så om noen som har erfaringer med begge disse mot hverandre mottas de med takk. Er ingen gamer, men etterslep bør ikke merkes i f.eks. filmer o.l. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-52Y1nIV0tv Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Du merker neppe etterslept på noen av disse to, garantert. Hvis jeg skulle anbefalt en skikkelig skjerm hadde det blitt Dells 20" istedenfor widescreenutgaven. For det første så er ikke widescreen noe å trakte etter siden det er få spill som støtter 1680*1050 og for det andre så er det mange her inne som har ventet vinter og vår på den Dellskjermen. Har ikke vært bortpå NEC sin. Lenke til kommentar
Switters Skrevet 7. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2005 Takk for svar! Så Dell 2001-etellerannet er en like god skjerm som 2005FPW? Noen med erfaring fra NEC 2070 her? Har hørt mye bra om denne også. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-52Y1nIV0tv Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Dell 20FP er en bedre skjerm i mine øyne siden jeg ikke er en wsfan akkurat. Men 20" er meget bra, sitter foran en nå og er meeeget fornøyd. Og den koster ikke skjorta! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå