bjarne88 Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Hallo, trenger nytt skjermkort og en ny skjerm, og velger og poste det i en post, håper det er greit. Av skjermkort tenkte jeg Sapphire Radeon X700PRO. Er den grei? Skjerm har jeg ikke peiling på, men en lcd til 2500 (helst 19", kan gå ned til 17" hvis det er stor forbedring i bildet) Noen som hadde giddet å skrive hva de syns? Lenke til kommentar
Seian Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Akkurat det med 19" og 17"; dette er individuelt. Du burde stikke på en butikk og se forskjellene på disse to grunnet like stor oppløsning. Noen mener, blant annet jeg, at skjermbildet virker litt oppblåst på en 19". Ellers, lykke til. Lenke til kommentar
bjarne88 Skrevet 6. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2005 (endret) ok, har nå en 19" crt, hvordan er en 17" lcd i forhold? Størrelse altså. Endret 6. oktober 2005 av bjarne88 Lenke til kommentar
nonlocality Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 ok, har nå en 19" crt, hvordan er en 17" lcd i forhold? Størrelse altså. De er like store, altså skjermbildet. 15" LCD = 17" CRT 17" LCD = 19" CRT 19" LCD = 21" CRT osv... Hadde vært litt fint om du kunne fortelle om du er ute etter et AGP er PCIe skjermkort så folk ikke annbefaler deg kort som du ikke har bruk for... Lenke til kommentar
bjarne88 Skrevet 7. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2005 Da går jeg for en 17" lcd. Det er agp kort jeg er yte etter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå