hansben Skrevet 18. august 2002 Del Skrevet 18. august 2002 Hei! Jeg bruker adobe aftereffects 5.0 til post-produksjon av musikkvideoer. Har et lite problem når jeg skal eksportere den ferdige behandlinga til disk. videoen er ikke lengere enn litt over 3 minutter, så jeg lagrer den til disk, men når rendringen/eksporteringen kommer litt over 2 minutter så får jeg en melding om at harddisken er full! dette er bare tull for plassmangel er det ikke. er det noen innstilling i programmet som setter begrensninger? kjedelig å dele opp det ferdige produktet for så å klippe det sammen igjen. håper noen kan hjelpe... Lenke til kommentar
Praetorian Skrevet 20. august 2002 Del Skrevet 20. august 2002 Jeg er ikke godt kjent med hvordan AE jobber med disken, men kanskje den bruker scratch disks (som f.eks. er innstilt default til samme disk som programmet er installert på, eller som 'my documents' ligger på) og denne går full? Lenke til kommentar
hansben Skrevet 22. september 2002 Forfatter Del Skrevet 22. september 2002 Takk for svaret. Ja det kan tenkes... En annen ting som jeg har tenkt på er at det kan være en "limit" på filstørrelsen som blir generert? At enten harddisken eller windowsen (xp) har en sikkerhets-greie som bryter inn!? Jeg kan legge inn filer som er større enn 4 GB (som all rendering stopper på!) men er det noen som vet om noe slikt? en plass i windows hvor dette endres? Lenke til kommentar
arnefoss Skrevet 23. september 2002 Del Skrevet 23. september 2002 Problemet her er Fat32. Bytt til NTFS og vips så kan du rendere så lange filer du vil i After Effects.. Lenke til kommentar
hansben Skrevet 14. november 2002 Forfatter Del Skrevet 14. november 2002 Takker og bukker! :smile: Det var faktisk noe jeg ikke kunne ha drømt om kunne vært problemet! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå