Straydog Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 http://home.no.net/thomie/salme.mp3 håper det ikke er en re-post....(??) Lenke til kommentar
karl-wilhelm Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 (endret) Hahahaha så villt bra , Genialt Endret 6. oktober 2005 av karl-wilhelm Lenke til kommentar
reds Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Lo så jeg rista nå.... :!: Lenke til kommentar
Jim Rager Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 "Du som er på bakrommet" haha Lenke til kommentar
AssKicR Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 ROFFLE.. Rister som faen her nå... Genialt morsomt Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 "Gi oss vårt daglige LAN" "Forlat oss vår lagg" :!: Lenke til kommentar
lre Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Var slett ikke så verst den nei.. Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 hehe. har hørt den før, men alikavel morsom Vegard Lenke til kommentar
Jeg_ruler Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Noen som har teskten til den? Var litt vanskelig å høre noe av det Lenke til kommentar
The_Darkness Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Noen som har teskten til den? Var litt vanskelig å høre noe av det etter hva jeg kunne høre så var det ca sånn: servern vår, du som er på bakrommet la vår Ip holdes hellig, la våre packets komme. la din vilje skje på 10 mbits som den gjør på 100. gi oss idag våre daglige lan, forlat oss vår lagg, som vi å forlater dere laggere. led oss ikke inn i virus, men frels oss fra det trege. for lanet er ditt, og switchen og Hub'n i all evighet. Ala (?) Lenke til kommentar
Togo Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 A lan hørtes det siste ut som. Noe slikt. Lenke til kommentar
Sti4n Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 LOL... det er det jeg gjør... egentlig ikke, men den var morsom Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå