batti64 Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Hei. En kompis av meg kjøpte en samsung P120 200Gb(sata) harddisk for noen måneder siden. Han innstalerte windows osv. på den, men så plutselig klikka den, og pcen ville ikke starte opp med hdd i. Etterpå innstalerte han windows på en gammel ide hdd som funket fint, men når han satte i sata disken igjen ville ikke pcen starte opp. Står bare der som pcen teller opp minne osv. Klarer heller ikke komme inn i BIOS. Jeg har og prøvd den hos meg sammen med en annen disk med windows på, men komer ikke inn i windows engang. Noen som vet hva som er galt? Lenke til kommentar
netrom86 Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Den kompisen, har han endra boot oppsettet i BIOS, når han prøver å starte opp med annen disk? Lenke til kommentar
batti64 Skrevet 6. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2005 Ja, nå har han windows på en anner disk, men når han setter i sata disken så finner han den ikke i BIOS eller under diskbehandling. Hos meg stopper pcen opp der den teller opp minnet, altså før jeg får sjangs å komme inn i BIOS. Lenke til kommentar
Sensurert Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 prøv å resett bios, ta ut batteriet nåt pcn er av, slå på den i 4-5 sekunder , slå av og sett i batteriet Lenke til kommentar
batti64 Skrevet 6. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2005 (endret) prøv å resett bios, ta ut batteriet nåt pcn er av, slå på den i 4-5 sekunder , slå av og sett i batteriet Tviler på at det har noe med saken og gjør, siden det er akkuratt likt hos meg og kompisen min, og dessuten har jeg ikke gjort noen spesielle forandringer i bios. Har også nyeste bios. EDIT: leif Endret 6. oktober 2005 av batti64 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå