Edstro Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Hei. Eg bruker overseer til og styre andre maskiner i huset. Se her: http://www.digi.no/nettjuveler/?id=6613&uid=1002626 Men så har eg lest at der fulle med virus i programmet men dette er nå fjernet. Men det eg lurer på er om der finnes noe annet og bedre en overseer? Og eg ønsker freeware. Håper på raskt svar Lenke til kommentar
wil Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Mener du å fjernstyre de andre maskinene i huset ditt? isåfall kan du gå hit og laste ned VNC: http://www.realvnc.com/download.html så laster du ned Free Edition av VNC. den er da gratis og det er bare å installere den på de maskinene du skal styre og har du VNC Viewer.exe på din egen pc og denne filen bruker du til å styre de andre maskinene. Du må bare huske på å starte Serveren på de andre pc`ene som skal styres. Ellers skal det gå fint. Lykke til. Lenke til kommentar
miXer Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 (endret) Dersom du har xp på alle maskinene, kan du bruke den innebydge Remote Desktop Connection. Er faktisk veldig bra! Dersom bare du har xp, kan du laste ned Remote Desktop Connection her ! Dersom det ikke er xp på noen av de funker det ikke med Remote Desktop Connection, fordi den versjonen du får lasta ned kan du ikke styre andre pc'er med! Endret 6. oktober 2005 av miXer Lenke til kommentar
K.. Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Dersom du har xp på alle maskinene, kan du bruke den innebydge Remote Desktop Connection. Er faktisk veldig bra! Merk at den kun er på Windows XP PRO Ikke på Home-versionen. Lenke til kommentar
wil Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Du kan bare styre Windows XP Pro maskiner med RD ja. Riktig det. Man har jo Radmin å da, men den koster penger. Ville statsa på VNC jeg. Lenke til kommentar
wil Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Du kan bare styre Windows XP Pro maskiner med RD ja. Riktig det. Man har jo Radmin å da, men den koster penger. Ville statsa på VNC jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå