cErfik Skrevet 4. november 2005 Del Skrevet 4. november 2005 Men denne var putta i løpet så den ikke fikk avfyrt Lenke til kommentar
edge Skrevet 4. november 2005 Del Skrevet 4. november 2005 EMP=Elektromagnetisk puls, som vil si at det ikke er noe løp. Det sterke radiobølger som ødelegger alt elektrisk innen rekkevidde.. Desverre viste spenningsmåleren dette Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 4. november 2005 Del Skrevet 4. november 2005 (endret) Bare å få riktig størrelse på kablene så de ikke svis av med én gang, så vil nok spenningsmåleren bli sprengt av den rifla's induserte spenninger.: edit: ren saltsyre leder vel ikke strøm? en saltsyreløsning, da isåff? skal uansett godta den, samme om jeg har rett eller galt.. Endret 4. november 2005 av Zethyr Lenke til kommentar
edge Skrevet 4. november 2005 Del Skrevet 4. november 2005 Noen var så uheldig å velte denne saltsyren ned i kablene dine, og ledet til total kortslutning.. beklager:) Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 4. november 2005 Del Skrevet 4. november 2005 Jeg nøytraliserer den saltsyra lett med litt natriumhydroksid, og vi sitter igjen med saltvann Lenke til kommentar
cErfik Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 Da gjør jeg den om til saltis med dette her Flytende nitrogen Lenke til kommentar
edge Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 Oppi her varte ikke nitrogenet ditt lenge.. Lenke til kommentar
oyvjak Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 (endret) Edit: Crap. For sent ute. Men hvordan kan et helikopter slå en foss? Endret 6. november 2005 av ivellios Lenke til kommentar
edge Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 Det er et brannhelikopter, som suger opp vannet i fossen Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 Fyllekjøring er ingenting mot fylleflygning... Lenke til kommentar
edge Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 For han her? No problem! Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 The Black Beast of Aaaaaargh! Det er bare en ting som kan gjøre slutt på denne tegneseriefaren! Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 (endret) Jepps, det er granaten fra samme film, skal lete *leter* PS: Har filmen Here's the picture: OHH no! It's the holy grande. *Oh lord, bless thy grande, so we can blow our enemy to tiny peaces* dårlig hukomelse fra filmen og dårlig bilde, sorry .... Endret 6. november 2005 av askogli Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 Jepps, det er granaten fra samme film, skal lete *leter* dårlig hukomelse fra filmen og dårlig bilde, sorry .... 5115349[/snapback] Dårlig hukommelse indeed. Granaten tar kaninen den skjønner du, for å ta beistet så må man gjøre noe meg Terrry Gilliam Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 Unnskyld Hvem er Terry Gilliam? Bruker han det navnet i filmen? Hvis han er med? So many questions, sp little time... Men jeg tok køyen, sjekker innom etter skolen imorgen Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 (endret) Unnskyld Hvem er Terry Gilliam? Bruker han det navnet i filmen? Hvis han er med? So many questions, sp little time... Men jeg tok køyen, sjekker innom etter skolen imorgen 5115588[/snapback] Han er den som står bak alle de merkelige animasjonsfilmene i Monty Python [the cartoon Knights are being chased by the animated Beast of Aaaaauuuugggggghhh]Narrator: And as the Black Beast lurched forward, escape for Arthur and his knights seemed hopeless, when suddenly, the animator suffered a fatal heart attack! [cut to the animator shown cringing] Animator: Ughck! [falls backwards in his chair] Narrator: [back to the cartoon] The cartoon peril was no more. [beast of Aaaaauuuugggggghhh disappears] Narrator: The quest for the Holy Grail could continue. Endret 7. november 2005 av Iceman™ Lenke til kommentar
Ditchy Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 nå sporer vi av folkens.. skjerpings kom med bilder! Lenke til kommentar
kimman Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 For han her? No problem! 5114220[/snapback] Da fortsetter vi herrfa; Han legger ned verkstedet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg