sofarot Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Brannkvinnen Anette er mi kosebamse! Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Etter jeg så på loftet fant jeg en av mine utrolig mange kosedyr. Her er fluffy, oppkalt etter fluffy fluffy bon bon, fra Toonstruck (hvis noen vet hvor man kan få kjøpt det spillet, PM meg). Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Om jeg husker på det skal jeg ta noen bilder av noen av mine flotte bamser neste gang jeg er i Tønsberg, jeg har et skap (vanlig dobbelt klesskap, altså ikke noe enormt) og en stor bokhylle full, har ikke noe antall, men det er nok sånn omtrentlig temmelig mange... Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Min samling: Den ene kjøteren nederst til venstre har jeg også! Ellers gidder jeg ikke pese for å vise fram min, den ligger på hytta... Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Min samling:http://home.no/endrebjorsvik/filer/galleri/kosebamser.jpg Den ene kjøteren nederst til venstre har jeg også! Ellers gidder jeg ikke pese for å vise fram min, den ligger på hytta... Jeg har den hvite og lilla kuen. Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Jeg har den hvite og lilla kuen. Sant, en jeg kjenner har også en sånn... Snakker vi Milka-kua her? Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Jeg har den hvite og lilla kuen. Sant, en jeg kjenner har også en sånn... Snakker vi Milka-kua her? Tvilsomt, tror den er fra Nille. Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 Bumper denne tråden med et bilde av Yoshi-bamsen min som jeg nettopp har kjøpt fra Hawaii. Den er skikkelig søt Lenke til kommentar
IkkjeOleJørgen Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 Hihi Teddy sitter og p00ner stressless stolen min (filmstol) med bakhøyttaleren i fanget Han er klar til å kose når som helst Lenke til kommentar
Stokken Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 Tok eit bilde av Kua mi for anledningen. Den ligger i stolen som alltid. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 Her er min... Myk og god Lenke til kommentar
D3nnis Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 her er min da ;P koser seg i god stolen min vett ;P her ern igjen gitt bare her sitter han vedsidenav skjermen.... :O Lenke til kommentar
Mr_Kragtorp Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 Okey, lagde denne tråden da jeg ikke gadd å poste flere bilder av mine avdøde undulat i "kjæledyret ditt". Har ikke noe kjæledyr for tida, men har syke mengder av kosedyr i skuffer og skap. Legger ut bilder av enkelte. Om noen har lyst til å poste et bilde av sine kosedyr, feel free. Prøv å ha et bilde i hvert innlegg. Her er Puffe - en lundefugl. EDIT: Hvert, vært, hvert, vært 4962330[/snapback] Sånn bamse har je au! sinnsykt råe Lenke til kommentar
zeltex Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 (endret) Lille Dory, hvis noen lurte. Tok ikke med noen flere når jeg flyttet. Resten(de gode gamle) ligger hjemme hos mor og far. Endret 22. februar 2006 av zeltex Lenke til kommentar
Meika Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 Mitt kosedyr heter Simba ^^ han biter naar han er sur =) Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 (endret) PLUTO!! Har hatt han så lenge jeg kan huske (Alle jentene digget han da jeg hadde han med på skolen i 4. ) EDIT: også bildet da... Endret 23. februar 2006 av goliatmo Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 Huff, savner kosedyr Men som 16-årig gutt blir det litt uaktuelt å klemme rundt et kosedyr hver kveld, selv om det er kjempekoslig Jeg kan jo begynne å sove med låst dør? Lenke til kommentar
smetho Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 Her er min bamse. Det er nok desverre ikke den jeg kosa mest med i barndommen (den ligger nok igjen hos foreldrene mine), men denne fikk jeg av Mirann for noen dager siden. Så snillt!! Desverre så har den begynt å drikke. Jeg har snakke til den om å motstå presset, men Mirann har også en ape-tullball av en kosebamse som drar med min bamse på de mest utrolige ting. Skikkelig tragisk. Er dere ikke enige i at en kosebamse skal være edru?? Lenke til kommentar
Chaqwa Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 Eneste grunnen til at jenter har kosebamse, er at de driver å gnikker mot den om kvelden. Det sier naturfag læreren vår Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 (endret) Her min kjære Julius! (Orginalt navn på en ape, eller hva?) Han er glad i øl og liker og se teve. Han er en player, den siste erobringen hans er bamsen til smetho.. Bildet er tatt når han sitter å tafser litt Endret 24. februar 2006 av Mirann Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå