Panic Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 (endret) Skal kjøpe en PSP når den kommer på lager, og vil bruke den når jeg skal på ferie til Egypt. Noen ideer om hva jeg kan gjøre for å få ladet den opp under ferien? Hvor lang er batterilevetiden sånn generelt? Takk! Endret 6. oktober 2005 av Mobilfriken Lenke til kommentar
Panic Skrevet 7. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2005 Ikke noen som kan hjelpe meg med det nei. Vet noen sånn cirka hvor mange timer batteriet holder med musikkavspilling da.(da kan jeg jo eventuelt investere i et ekstra batteri) Lenke til kommentar
Lokiboki Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Huff, ingen som vil hjelpe deg her Batteriet holder så å så lenge helt avhengig av bruk.. Spill ca. 4-5 timer. Film ca 4-6 timer. Musikk ca 8-10 timer Lenke til kommentar
Tim Pop Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Du kan kjøpe deg en kontaktadapter på Gardermoen som gjør at du kan lade psp'en din overalt i hele verden! Kjøpte meg en slik selv, og når jeg kom fram fant jeg ut at kontaktpluggen var helt lik der som her i Norge. Tim. Lenke til kommentar
Panic Skrevet 8. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2005 (endret) Du kan kjøpe deg en kontaktadapter på Gardermoen som gjør at du kan lade psp'en din overalt i hele verden! Kjøpte meg en slik selv, og når jeg kom fram fant jeg ut at kontaktpluggen var helt lik der som her i Norge. Tim. Hvor var det du reiste? Koster et sånt adapter mye? Endret 8. oktober 2005 av Mobilfriken Lenke til kommentar
intelli-musa Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 var i Egypt i sommer, og der er det akkurat samme kontakter som her hjemme i Norge hvis det var det du tenkte på... Lenke til kommentar
Panic Skrevet 8. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2005 Ok, så da kan jeg bare ta med meg mobilladere og lader til PSP til Egypt og lade på hotellet. Veldig bra for meg. Takk for hjelpen Lenke til kommentar
Dolphin Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 eller en USB ladekabel...trenger tilgang til pc da.. - Litt sen hjelp da kanskje, hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå