Håvard Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Hallo. Jeg driver å instalerer Windows 2003 Server enterpise, og har kommet til et sted jeg ikke helt skjønte så mye av. jeg skal svare på noe greier, "Select the licensing mode you want to use. Per server. Number of concurrent connections: <tall> Each connection must have its own Client Access License Per Device or Per User. Each device or user must have its own Client Access License Den serveren skal hovedsakelig være en ftp server. Hva skal jeg velge der, og hva sprør den egentlig om (kan ikke si jeg skjønte så mye )? Lenke til kommentar
objorkum Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Du har vel lasta ned greia, og har aldri høyrd om ein lisens ein gong. Kva med å prøve eit fritt OS, om det er det du vil ha? Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 6. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2005 Du har vel lasta ned greia, og har aldri høyrd om ein lisens ein gong. Kva med å prøve eit fritt OS, om det er det du vil ha? Tusen takk for hjelpen da.. Men.. jeg fant ut av det.. eller jeg bare valgte den som hørtes best ut.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå