Gå til innhold

Valg av ny skriver canon vs hp?

Anbefalte innlegg

Hei der jeg skal kjøpe meg en ny printer.Har bare posetive erfaringer med HP.Men nå er jo canon s900 best i test overalt.Så jeg lurer på om jeg skal ta og bestille denne skriveren.Men har litt lyst og høre om det er noen som har noe erfaring med denne skriveren.Eller om det kansje er noen annen skriver jeg bør vurdere og kjøpe.Jeg bruker printern til og skrive ut bilder fra digitalkamera.er veldig kresen :smile:

Takker for tips

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei

Jeg har problemer med å anbefale Canon, da det har vært ufattelig mye problemer med skrivere derfra. HP har derimot skrivere som bare virker, rett og slett.

(Har erfaring med problemer fra hundrevis av kunder med skrivere)

Kan hende dette har endret seg de siste to årene.

Lenke til kommentar

Helt enig, S900 er rå. Har sett utskrifter fra S900/S750 og S800/S600. S800/S600 er utgåtte modeller. De skriver like bra, men kan ikke skrive foto uten hvite marger, og er litt treigere.

Jobber med salg av skrivere.

Hadde ikke vært i tvil. Kjøp Canon!

Som en ekstra bonus så har Canon også 3 år garanti på alle blekkskrivere (gjelder ikke for skriverhodet). HP har bare 1 år garanti.

Har selv en HP950C, men hadde kjøpt Canon hvis jeg skulle hatt en ny skriver nå. Kjøpte HP den gangen Canon ikke hadde introdusert sin S-serie. Da var Canon BJC6200 det beste alternativet i samme prisklasse. Valgte HP950C pga litt bedre fotoutskrifter den gangen.

Canon passert utskriftskvaliteten til HP med god margin. Blekket koster også lite i forhold til HP.

Lenke til kommentar

Kjøp HP - har selv hatt 2 HP skrivere og det har aldri vært noe surr.

Canonen'n min var bare surr, plusset må være at Canon har billigere blekk (per ark) kostnader enn HP. Personlig tror jeg du skal skrive en del før besparelsen bli verd å snakke om.

Lenke til kommentar

Toppmodellene til Canon (S900) og Epson (950) er vel de som er ansett å være de beste. Kjøp en av de og du vil få meget bra foto-utskrifter.

Du sier du er veldig kresen.. Dersom du litt tolmodig også så kan det være lurt å droppe kjøp av skriver og heller skrive ut hos fotoforhandleren din. Da får du skikkleig fotopapir og det blir faktisk merkbart bedre enn på noen skrivere.

I Trondheim er det japanfoto som er billigst på slike utskrifter: 4kr pr 10x15 foto og 29kr pr A4-foto. De kjører samme priser over hele landet, men det kan jo hende du har en lokal forhandler som er billigere. Jeg har fremkalt digitale bilder der 3 ganger nå og bildene blir knallbra!

Lenke til kommentar

Varför Canon Eller HP??..Bäste printern stavas Epson.

Vill du ha riktige foto utskrifter med färg äkthet, välj Epson. Inga vita marginaler- separata patroner är bara några argumenter.

Visst både Canon och HP gör bra maskiner,men proffsen väljer Epson. Har själv en litt äldre HP 880C med tåligt bra utskrifter. Men inget annat märke garanterer färg ekthet. ( på Epson papir )

Jag tror inte du blir lurt varken av Canon eller HP, men förnuftet säger Epson.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...