zexs Skrevet 29. november 2001 Del Skrevet 29. november 2001 Noen som vet om norske webshoper som har dette hk? Evt hvor mye toll jeg må påregne hvis kjøpt i utlandet?? Lenke til kommentar
mFaFa Skrevet 29. november 2001 Del Skrevet 29. november 2001 Hmmm.. vet ikke jeg.. men men.. kortet virker jo bra.. men; det er ikke plass til særlig stor heatsink på det. Dette pga. dårlig plass rundt socket a'en! www.amdmb.com <- Du finner link til test her.. Men den har du vel lest? :wink: Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 29. november 2001 Del Skrevet 29. november 2001 AFAIK er det ingen i Norge som selger dette kortet. Ved kjøp fra utlandet skal du trekke fra landets moms, legge på 1.6% toll og så legge på den norske momsen på 24%. Det du skal være klar over er at noen utenlandske webshopper trekker IKKE fra landets moms og dermed ender du opp med å betale mer. Risken for at dette skjer _bør_ du kalkulere inn i stykket ditt. Du skal også være klar over at ved eventuell retur/klage osv så er dette mer bry hvis du har kjøpt i utlandet. Norsk lov er fantastisk i forhold til i andre land på dette området(for oss forbrukere that is). Lenke til kommentar
zexs Skrevet 29. november 2001 Forfatter Del Skrevet 29. november 2001 Kortet scorer veldig bra i tester og vant testen på http://www.tomshardware.com. Dette kortet må jeg ha. Skal oppgradere.... Lenke til kommentar
the_dOle Skrevet 29. november 2001 Del Skrevet 29. november 2001 Driver og pusler litt med tanken på å kjøpe meg en pc igjen(sist var i 96..) og når jeg skulle se etter hovedkort kom jeg også over nevnte test hos tomshardware og fant ut at det soltek kortet hadde vært midt i blinken. Men det eneste stedet jeg fant Soltek SL75drv2 var i bundla iNTEGRAL pc'er.. Noen som vet om noen webshopper som fører dette kortet...?? Lenke til kommentar
zexs Skrevet 30. november 2001 Forfatter Del Skrevet 30. november 2001 http://www.multicom.har kortet , tenker litt på dette jeg også... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå