Gå til innhold

Virker som jeg er dømt til å ha hold

Anbefalte innlegg

Jeg har venta 3 timer etter at jeg har spist og drukket før jeg dro for å løpe. Men likevel får jeg hold etter bare etter liten stund løping. Det er frustrerende, og ødelegger for fremgang. Jeg er ikke sliten, men smerten tvinger meg til å måtte avbryte. Vet ikke hva det skyldes da. Har prøvd å holde klokka mens jeg løpte men jeg holdt så hardt at det ble merke i håndflaten, uten at smerten ble noe mildere. What to do...? :no:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det å holde en et eller annet i hånden har kun en psykisk effekt. Det er desverre ingen fasit på hvorfor vi får hold/sting og dermed ingen fasit på hvordan vi ungår det.

Min metode på å prøve å ha den i sjakk er å puste dype drag. Nesten slik som gravide gjør når de skal føde. Ellers er det å holde et slik tempo at du ikke får sting/hold, eller å bare akseptere smerten og tenke på noe annet. Hjelper av og til for meg i konkuranser der konkuranseinstinktet tar over.

Lenke til kommentar

Etter at jeg kutta ned på melkeprodukter har jeg aldri hatt hold.. rart at du nevnte det, for jeg har ikke tenkt på det før :)

Jeg tror mye av det ligger i at du ikke puster riktig, at du spenner noen muskler feil, eller at du spiser feil.. prøv å finne det ut selv, for det er vanskelig for oss å gi noe svar her og nå ... :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...