Xantix Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Jeg prøver i nero å lagre mange mpg filer i vcd format på en dvd plate men det går ikke. Jeg kan lagre dem i dvd format men minus er at det tar fryktelig lang tid å kode om mpg filene og for det andre så gjør den filene mye mye større. Noen som har forslag til hva jeg kan gjøre? Jeg brente un en mpg fil i vcd på 230mb på en cd plate og det gikk fort og den tok fortsatt ikke mer enn ca. 230mb når jeg prøvde å gjøre det samme om til dvd format så begynte en koding prosess som ville ta ca 2 timer og fila ble da på over 1gb.......... X. Lenke til kommentar
Dr.Pepper Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Er ikke helt sikker men, kan du ikke lagre dem i data-format og dermed slippe konvertering? Ulempen er at du bare kan se på filmene på en PC. Lenke til kommentar
Gforce Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 prøv dette programmet http://www.free-press-release.com/news/200...1074260435.html Lenke til kommentar
Xantix Skrevet 6. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2005 Vel poenget er å brenne i vcd for å kunne se på en dvd spiller som ikke har støtte for divx. Videre er det meningen å brenne på dvd plater på grunn av plassen at jeg da får plass til mye mer enn 800mb cd-r plater. Det programmet du nevner Gforce er vel fortsatt ment til å brenne på cd-r og ikke dvd plater? Lenke til kommentar
Praetorian Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Det går vel an å patche header'ne til vcd-filen slik at dvd authoring-programmet leser dem som dvd-kompatible filer, vet ikke om Nero takler det. Ta en tur til www.doom9.org og aller helst forumet der og søk; finner svar på det meste av sånt der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå