Gå til innhold

Innstallere Ram selv?

Anbefalte innlegg

Er dette en enkel oppgave. Litt merkelig, bestillte Ny bærbar fra komplett i går med ekstra RAM. Ønsket at komplett skulle sette i den ekstra rambrikken, fikk dette litt merkelige svaret:

Hei

Vi har ingen mulighet til å sette inn minnebrikker her hos oss før avsending, så dette gjør du på en enkel måte selv :)

Trodde det var akkurat det de drev med jeg, er jo klar over at jeg kjøpte en ferdig konfigurert pc, men de må vel kunne hjelpe med dette?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg er jo ganske datakyndig når det gjelder stasjonær pc, men er mer ukjent med bærbar. Finnes det en lett guide for dette. Har forsøkt å søke litt rundt på forumet, men finner ikke noe?

Synes det var litt merkelig fra kompletts side, var jo villig til å betale for dette!

Lenke til kommentar

det er stortsett det samme som å sette inn en RAM brkke på en laptop som på en starsjoner. Det eneste som er i forsjell er at RAM brikken er litt mindre også at du må skru opp et eget lokk under laptopen. det er som regel flere lokk under laptopen men, det står som regel RAM der RAM'en skal.

Lenke til kommentar

Sjekk produsentens sider for å sjekke om det står noe om installasjon av RAM på din modell. Ta eventuelt kontakt med produsenten for å få hjelp til dette.

Det kan jo også hende at den medfølgende dokumentasjonen forklarer hvordan du setter inn ekstra RAM-brikke. :)

Hvilken type PC snakker vi om her?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...